vierailija
Ketä oikeesti kiinnostaa jonkun alapää ronklaukset. Joukkoseulonnoissa aina katsotaan kuitenkin samat jutut.Sitä vaan että ei ole syöpää. Ketään näköjään kiinnosta.
Ketä oikeesti kiinnostaa jonkun alapää ronklaukset. Joukkoseulonnoissa aina katsotaan kuitenkin samat jutut.Sitä vaan että ei ole syöpää. Ketään näköjään kiinnosta.
No heiii...eläpäs nyt, mä oon rajallinen tapaus- vaikka kuin multitaskaan, niin ihan kaikkialle en jakaannu...Sitä vaan että ei ole syöpää. Ketään näköjään kiinnosta.
Keuhkoputkien tähystys on ihan kiva toimenpideNo heiii...eläpäs nyt, mä oon rajallinen tapaus- vaikka kuin multitaskaan, niin ihan kaikkialle en jakaannu...
Mutta hyvä kun ei ollut mitään vakavaa todellakaan *halaaruttaan*...noi asiat kuitenkin vaivaa ja kuormittaa mieltä,nyt saat huokaista helpotuksesta
(..ja mä oon niin herkkiksenä että kärsin sun puolesta ronklauskipuja...mä oon aina muuten tämmönen, esim jos joku puhuu vaikka polven tähystyksestä, niin kyllä mun polvi rupee heti jännästi kipuileen ...myötätuntokärsijä*vilkutan*)
Mullakin joka päivä ollu.Migreenipäivä menossa. Oli oikein hyvä työpäivä.
EhtootaIltaa
Noup. En päässyt kuntosalille, tänäänkään.Ehtoota
...oliko parempi päivä ja elämä tänään?
Ilmat vissiin vaikuttaa.Mullakin joka päivä ollu.
Liikunnan puutosta, lenkkarit jalkaan ja juoksemaan vähintään 5kmAlkuiltaa.
Oonko mä oikeesti niin jumis et päätä särkeny joka päivä töiden jälkeen,niin tänääkin.Särki myös aamulla,kuten aiemminkin. Vai mistä tää nyt johtuu.Inhottavaa! Nytkin nukuin tunnin kun otin pillerin,että ei ihan heti taas väsytä.
...no kiitosta vaan*haukkoo henkeä*Keuhkoputkien tähystys on ihan kiva toimenpide
Ootkos ite käyny juoksemaassa vähintää 5km?Liikunnan puutosta, lenkkarit jalkaan ja juoksemaan vähintään 5km
Kannattaa lähtee sen verta ajoissa ettei tarvi juostaLiikunnan puutosta, lenkkarit jalkaan ja juoksemaan vähintään 5km
...no kiitosta vaan*haukkoo henkeä*
Itepä kerjäsin, saaplarin hölösuu*tikulla silmään ja pjärsiiseen ja kynsien alle...au au au!!*
Ruutiksen mukaan se on vaan urpaania legendaaIlmat vissiin vaikuttaa.
Ei vielä kunto kestä juoksua, mut kävely onnistuu, tosin muutamalla lepotauollaOotkos ite käyny juoksemaassa vähintää 5km?
Möh...mutta ei kandekaan migreenipäivänä mennä eli otat rentoreijana siellä loppuillanNoup. En päässyt kuntosalille, tänäänkään.
Jos ei sillä oo migreeniä, niin ei tiedä mistä puhuu.Ruutiksen mukaan se on vaan urpaania legendaa
Pitäis käydä. Tämä viikko vaan jotenkin niin vaikea. Kävin tänään lunastaa mun eiliset ostokset, käteisellä. Saaplarin kortti.Möh...mutta ei kandekaan migreenipäivänä mennä eli otat rentoreijana siellä loppuillan