Toki, oon treenannut koko aamun. Täydellä kahvikupilla.joko ketjun eukondeerukset on opetelleet booty flip cupin?
vid or it didn't happenToki, oon treenannut koko aamun. Täydellä kahvikupilla.
Ei kyllä tällä ropalla tollasia tehä. Mut onko se nyt niin välttämätöntäkään.joko ketjun eukondeerukset on opetelleet booty flip cupin?
nyt oot turhan vaatimaton, uskon että olisit lajissa luonnon lahjakkuusEi kyllä tällä ropalla tollasia tehä. Mut onko se nyt niin välttämätöntäkään.
kuka nyt edes haluaa kärpäsiä jahdata ja säleverhoissa roikkua.Ei kyllä tällä ropalla tollasia tehä. Mut onko se nyt niin välttämätöntäkään.
En mää sitä meinannukuka nyt edes haluaa kärpäsiä jahdata ja säleverhoissa roikkua.
Liian jäykkä, ei pysty.nyt oot turhan vaatimaton, uskon että olisit lajissa luonnon lahjakkuus
no höhLiian jäykkä, ei pysty.
Harjottelemalla venyy.Liian jäykkä, ei pysty.
Osuit asian ytimeenno höh
onneks sulla on muita avuja
kesäkurpitsamössö.Kikhernekeittoa
Tajusinko nyt oikein, et sua luultiin ikäistäsi nuoremmaksi ja sit kun oikea ikä paljastui, tulkitsit luulijan pitävän sua vanhana?Ai kun kiva, oon kuulemma vanha Tai kyllä mä sen tiedän mut harvemmin on sanottu. Toisaalta samas lausees mua luultiin paaljon nuoremmaks ja sit ku selvis et oonki vanhempi niin sit olinki jo vanha.
Mitä laitoit siihen?kesäkurpitsamössö.
oliiviöljyä pannulle ja sekaan, sipulia, tomaattia, kesäkurpitsaa, valkosipulia, suolaa, rouhittua mustapippuria, juustokuminaa, pari roiskausta tabascoa ja broilerisuikaleita maustamattomana.Mitä laitoit siihen?
En tulkinnut vaan hän sanoi että oon vanha.Tajusinko nyt oikein, et sua luultiin ikäistäsi nuoremmaksi ja sit kun oikea ikä paljastui, tulkitsit luulijan pitävän sua vanhana?
Huomenta MajuriPäivää, moi