vierailija
Niinkuin laittas kaks 0,33 kaljatölkkiä päällekkäin.Kerrohan sit kuinka iso sitten on?
Niinkuin laittas kaks 0,33 kaljatölkkiä päällekkäin.Kerrohan sit kuinka iso sitten on?
Ha hah, niin varmaan. Montakos tölkkiä olit jo juonut kun aloit mittaileen.Niinkuin laittas kaks 0,33 kaljatölkkiä päällekkäin.
Paljonko se keskiverto sitten on?Miehelläni on täydellinen keskiverto. En ole törmännyt liian pieneen, mutta liian isoon kylläkin. Kipu ja ahdinko, siitä on nautinto kaukana! Treenaamalla omat lihakset kuntoon mikä tahansa riittää ärsykkeeksi. Käytän esim. kynän paksuista vibraa, jos sekin toimii niin varmaan aika moni muukin.
Tämä oli pienimunaisellekin hyvä uutinen. Mulle on nuo peruskokoiset liian isoja, mutta tuostahan löytyy myös pienempiä kokoja.Hmm. Vai että kaikkein isoimpia?
Tuosta sitten tilaamaan 69mm halkaisijalla olevia kondomeja.
http://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Kondomit/my-size-kondomit
Mahtuuko?
Jonku tilaston mukaan keskiverto on suomessa 13,4 cm.Paljonko se keskiverto sitten on?
Aika nysä. Pumppausta peliin ja kohti isompaa.Jonku tilaston mukaan keskiverto on suomessa 13,4 cm.
Mulla sama paitsi 3 tölkillä.Niinkuin laittas kaks 0,33 kaljatölkkiä päällekkäin.
Mulla sama paitsi 3 tölkillä.
En usko, pakko olla edes pari senttiä enempi.Jonku tilaston mukaan keskiverto on suomessa 13,4 cm.
Mittaa salaa kun se nukkuu.Mun mies ei suostunut siihen että mittaan sen peniksen tai että itse mittaisi.
Meillä käytetään. Ei tosin jatkuvasti koska ne on vähän hintavampia kuin peruskortsut.Tuossa kun oli puhetta noista kondomeista niin onkos teilläpäin käytetty ikinä sellaisia erikoiskondomeja esim kiihotusnystyröillä?
Pidittekö?
Tein kaksi pientä viiltoa alle, joten minun piti hakea avioeroa miehestäni. Kaduttaa kun tämän hänelle tein, mutta en voi mitään villille luonteelleni !!Nyt mittailemaan jos ette jo tiedä! Pituus ja paksuus.
Kertokaa myös keskivertopenisten koko?
Siis mitääääh?Tein kaksi pientä viiltoa alle, joten minun piti hakea avioeroa miehestäni. Kaduttaa kun tämän hänelle tein, mutta en voi mitään villille luonteelleni !!
Tilasin näitä ukolle. Tai no tilasin mä vähän muutakin, lähinnä itselleni tosin.Hmm. Vai että kaikkein isoimpia?
Tuosta sitten tilaamaan 69mm halkaisijalla olevia kondomeja.
http://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Kondomit/my-size-kondomit
Mahtuuko?
Entäs kulli?Kärsä on kuin elefantilla.