G: Minkä kokoinen penis miehelläsi on?

  • Viestiketjun aloittaja perjantaigallup
  • Ensimmäinen viesti
pakko sanoa
mikroskooppisen pieni, sisäänpäin kasvanut. Erittäin harvoin näyttäytyy. Silloinkin pitää huoneen lämpötilan huidella väh. 30-asteessa. Ulos tullessaan muistuttaa Orvokin nuppua. Ehkä 2-3mm.
 
Pikkuveijarin omistaja
Kyllä siihen pieneen kokoon onneksi tottuu... levossa mieheni penistä ei näe karvojen keskeltä, mutta erektiossa 10cm. Ongelma on vain se että kalu ei oikein pysy sisällä yhdynnän aikana vaan luiskahtelee pihalle jatkuvasti. On pitänyt opetella "ratsastamaan" vähäisin liikkein. Epähän tule hiki.
 
vierailija
18-19cm ja en liioittele, saisi olla sentin lyhyempi. Sitä vähän ihmettelen minäkin miten mammapalstan miehillä on suurimmalla osalla niin suuret? Olen harrastanut seksiä 15 miehen kanssa ja niistä 13:ta on ollut arviolta 12-14cm ja vain kahdella selkeästi isommat yli 15cm...
 
vierailija
Pituutta en ole mitannut mutta varmaan jotain 13-15 cm (arvio). Ympärysmitta 15,5 cm ja tämä on mitattu sopivien kondomien löytämistä varten.
Outoa. Minä olen aina saanut sopivia kondomeja, oli ne sitten ravintolan automaatista, lähikaupan hyllystä tai postimyynnistä! En ole juurikaan kiinnittänyt mittoihin huomiota, enkä muihinkaan ominaisuuksiin, aina on sopinut hyvin paikalleen. Enemmänkin on ollut vaikeuksia löytää partneri, jonka kanssa niitä käyttää!
 
vierailija
Nyt mittailemaan jos ette jo tiedä! Pituus ja paksuus.

Kertokaa myös keskivertopenisten koko?
Paksuus on reilu 5cm. Tyvestä ohuempi. Pituutta noin 17cm.

Keskivertoa en tiedä mutta tuo oli oikeastaan se juttu mikä sai minut ajattelemaan meidän suhdetta. Olin jo jättämässä miestä kun hän sitten ehdotti että romanttinen yö yhdessä ja jos ei lämpeä niin suunnat eroaa. Ja ilta meni oikeastaan aivan loistavasti ja sitten kun kerrankin elämässään odottaa saavansa miestä (eka kerta) niin miehellä on sitä kokoa ja taitoa käyttää. Tuohon asti olin tyytynyt kumilutteroihin, mutta tuo yö muutti kaiken. Ja vaikka mies ei nyt sitä ollut mitä alun perin hain niin olen muuttanut mieleni. Hän oli juuri sitä mitä etsin. Ja tuo koko ei ole se, se ja miehen taidot sängyssä tekivät sen päätöksen kokeilla. Enkä kadu.

Ja kyllä, menee pohjaan. Ja ei satu jos painaa, jos paukuttaa niin silloin tuntuu epämukavalta.
 
vierailija
Outoa. Minä olen aina saanut sopivia kondomeja, oli ne sitten ravintolan automaatista, lähikaupan hyllystä tai postimyynnistä! En ole juurikaan kiinnittänyt mittoihin huomiota, enkä muihinkaan ominaisuuksiin, aina on sopinut hyvin paikalleen. Enemmänkin on ollut vaikeuksia löytää partneri, jonka kanssa niitä käyttää!
Ongelma oli normikortsuissa niiden liika kireys. Kyllähän ne juuri päälle menivät ja niitä käytettiinkin. Sitten mies sai jostain kokeilukappaleen isompaa kokoa olevasta kortsusta ja oli paljon miellyttävämpi kokemus.

Tästä syystä sitten otettiin selvää eri kortsujen koosta ja selvisi että tuolla ympärysmitalla tarvitaan kaikkein isoimpia. Itse luulin että vain pituus merkitsisi kortsun koon valinnassa joten oli itsellekin uusi tieto.
 
vierailija
Ongelma oli normikortsuissa niiden liika kireys. Kyllähän ne juuri päälle menivät ja niitä käytettiinkin. Sitten mies sai jostain kokeilukappaleen isompaa kokoa olevasta kortsusta ja oli paljon miellyttävämpi kokemus.

Tästä syystä sitten otettiin selvää eri kortsujen koosta ja selvisi että tuolla ympärysmitalla tarvitaan kaikkein isoimpia. Itse luulin että vain pituus merkitsisi kortsun koon valinnassa joten oli itsellekin uusi tieto.
Hmm. Vai että kaikkein isoimpia?
Tuosta sitten tilaamaan 69mm halkaisijalla olevia kondomeja.
http://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Kondomit/my-size-kondomit
Mahtuuko?
 

Yhteistyössä