Jos 13,5 on keskiarvo niin samaan otantaan mahtuvat miehet 10cm, 12cm, 13cm, 15cm ja 18cm niin päästään aika liki tuota keskiarvona. Kellään ei ole noista sitä keskiarvopenistä, mutta sitä isompia voi olla se puolet populaatiosta. Jos sius ihan tilastoja ajattelee.
Juu keskiverto on keskiverto,mutta rakkaallani on 22-23 cm pitkä erektiossa päältä mitattuna,ympärysmitta 15 cm, ihana miusta..
Outoa. Minä olen aina saanut sopivia kondomeja, oli ne sitten ravintolan automaatista, lähikaupan hyllystä tai postimyynnistä! En ole juurikaan kiinnittänyt mittoihin huomiota, enkä muihinkaan ominaisuuksiin, aina on sopinut hyvin paikalleen. Enemmänkin on ollut vaikeuksia löytää partneri, jonka kanssa niitä käyttää!Pituutta en ole mitannut mutta varmaan jotain 13-15 cm (arvio). Ympärysmitta 15,5 cm ja tämä on mitattu sopivien kondomien löytämistä varten.
Paksuus on reilu 5cm. Tyvestä ohuempi. Pituutta noin 17cm.Nyt mittailemaan jos ette jo tiedä! Pituus ja paksuus.
Kertokaa myös keskivertopenisten koko?
ennen kirjotit fiksui juttui, nyt vaa tollast huonoo huumorii. no raskauden piikkii..Ainaki 200 metriä
Onko tää joku sun uusi ovela ase? Ainahan sä olet äksyillyt lahkeessaniennen kirjotit fiksui juttui, nyt vaa tollast huonoo huumorii. no raskauden piikkii..
Ongelma oli normikortsuissa niiden liika kireys. Kyllähän ne juuri päälle menivät ja niitä käytettiinkin. Sitten mies sai jostain kokeilukappaleen isompaa kokoa olevasta kortsusta ja oli paljon miellyttävämpi kokemus.Outoa. Minä olen aina saanut sopivia kondomeja, oli ne sitten ravintolan automaatista, lähikaupan hyllystä tai postimyynnistä! En ole juurikaan kiinnittänyt mittoihin huomiota, enkä muihinkaan ominaisuuksiin, aina on sopinut hyvin paikalleen. Enemmänkin on ollut vaikeuksia löytää partneri, jonka kanssa niitä käyttää!
Hmm. Vai että kaikkein isoimpia?Ongelma oli normikortsuissa niiden liika kireys. Kyllähän ne juuri päälle menivät ja niitä käytettiinkin. Sitten mies sai jostain kokeilukappaleen isompaa kokoa olevasta kortsusta ja oli paljon miellyttävämpi kokemus.
Tästä syystä sitten otettiin selvää eri kortsujen koosta ja selvisi että tuolla ympärysmitalla tarvitaan kaikkein isoimpia. Itse luulin että vain pituus merkitsisi kortsun koon valinnassa joten oli itsellekin uusi tieto.
Noita katseltiinkin koska ympärysmitan perusteella olisivat sopivia. Noissa vaan pituutta ihan liikaa.Hmm. Vai että kaikkein isoimpia?
Tuosta sitten tilaamaan 69mm halkaisijalla olevia kondomeja.
http://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Kondomit/my-size-kondomit
Mahtuuko?
Eihän sitä kondomin koko pituutta tarvitse auki rullata.Noita katseltiinkin koska ympärysmitan perusteella olisivat sopivia. Noissa vaan pituutta ihan liikaa.