kannattaa lähettää samalla vaivalla ainakin kuukaudeksiToi mies vois lähtee kyllä metsälle syksyllä. Saatais jotain sorkkaelukkaa pakkaseen.
...paha mennä sanomaan..jos sua kaiherrutti?...tai muuten vaan tuli surumielinen olo?...tai väsymysaalto?...tai sitten ihan muuten vaan kyynelkanavat tarvitsi puhdistusta...Nii varmaan...ehkä...ei oo itkuttanukaan aikoihin näin...mut miks nyt,ihan ykskaks
Mikäpä siinä, jos sillä olis kuukauden mittainen loma. Muuten kyllä. Se viihtyis satavarmasti ja mä tykkäisin olla vaihteeksi yksin. Välillä on hyvä olla erossa pidempiäkin aikoja, mun mielestä tekee hyvää suhteelle.kannattaa lähettää samalla vaivalla ainakin kuukaudeksi
käske pitää lomat syksyllä mehtuuaikanaMikäpä siinä, jos sillä olis kuukauden mittainen loma. Muuten kyllä. Se viihtyis satavarmasti ja mä tykkäisin olla vaihteeksi yksin. Välillä on hyvä olla erossa pidempiäkin aikoja, mun mielestä tekee hyvää suhteelle.
Kirves matkaan ja meuhkaamaan naapureille yksi kerrallan, eiköhän joku tunnusta.Joku perkele on varastanu uuden puukkoni piha-aidastani, johon sen olin tuikannu pystyyn
Ja oisin huomenna iltasanomien lööpeissäKirves matkaan ja meuhkaamaan naapureille yksi kerrallan, eiköhän joku tunnusta.
Eikait niitä haulikolla ammuta? Eikö ihmiset osu enään edes ladon seinään ilman haulikkoa?pieni hauli ei mene turkista helposti läpi ja elukka juoksee pitkin metsiä haavakkona. isolla haulilla taas tulee jauhelihaa millä ei tee mitään. kiväärillä sujuu jos ei juoksuun tarvii pusikossa ampua.
Mutta kun tuo alotti nuo työt vasta tässä kesällä, niin eipä siitä syksyyn mennessä kuukautta lomia keräännykäske pitää lomat syksyllä mehtuuaikana
no ens syksynä sitteMutta kun tuo alotti nuo työt vasta tässä kesällä, niin eipä siitä syksyyn mennessä kuukautta lomia keräänny
Ehkä joku pitkä viikonloppu
Ei ne osu, vaikka ampusivat ladon sisälläEikait niitä haulikolla ammuta? Eikö ihmiset osu enään edes ladon seinään ilman haulikkoa?
Fifteen minutes of fame samalla rahallaJa oisin huomenna iltasanomien lööpeissä
Joo, ens vuonna vois ehdottaa tota. Se on nytkin haaveillut siitä, että vois edes viikoksi mennä johonkin vanhaan puumökkiin keskelle korpea asumaan. (Näin ihana mä olen )no ens syksynä sitte
Fifteen minutes of fame samalla rahalla
Do tell me more. En tie ooks säki jo kuullu, mut musta tulee syyskuussa pk-seutulainenBeen there, done that
kas kun ei sakilainenDo tell me more. En tie ooks säki jo kuullu, mut musta tulee syyskuussa snadilainen
Koditon kyl varmaan ku kaikki kuseekas kun ei sakilainen
Ylempänä sanoit etten saatana muuta mihinkään...koita päättääDo tell me more. En tie ooks säki jo kuullu, mut musta tulee syyskuussa pk-seutulainen
noi voi vitt... eiku perk... eiku videoKoditon kyl varmaan ku kaikki kusee
1.9. saan avaimet ja HOAS sulkee ovensa klo 16 ja pitäis ehtiä tekemään loppusiivous ja palauttamaan tän kämpän avaimet ennen lähtöä tsadiin, jonne ajaa täältä sen kolmisen tuntia. + HOASin täti sanoi, että kannattaa olla toimistolla hyvissä ajoin, kun odotettavissa on ruuhkaa (enkö ookkaan ainoa syyslukukauden alussa muutttava?)Ylempänä sanoit etten saatana muuta mihinkään...koita päättää