Eiku se otti pari koiraa hiljattain. Taitavat olla aika sulosiaUuuuu, onks sulla nainen?
Eiku se otti pari koiraa hiljattain. Taitavat olla aika sulosiaUuuuu, onks sulla nainen?
Eikai kukaan nyt noin saa koirista kiksei vaik olis kui sulosii.Eiku se otti pari koiraa hiljattain. Taitavat olla aika sulosia
Eiku se otti pari koiraa hiljattain. Taitavat olla aika sulosia
En oo nukkumas!Ettehän te nyt nukkumaan oo menossa, ilta vasta alussa . Sitäpaitsi on viikonloppu! Nössöt.
Etkä meekään! Oon yksin kotona ja on tylsääEn oo nukkumas!
Nii määkin oon,tääl oo ketään,ei ees koiraa.Etkä meekään! Oon yksin kotona ja on tylsää
Tääl on sentäs koira, kissat ja muut öttiäiset, mut ite olen ainut lajini edustaja tällä hetkellä. Ei siinä, kiva olla yksinkin välillä, oon vaan tylsistynyt jostain syystä.Nii määkin oon,tääl oo ketään,ei ees koiraa.
..ja jonnekin taustalle soimaan Koiranpennut on suloisi...koiranpennut sanoo hauhau..
..no kait ne kissanpennutkin on...ja onhan ne
Uuuuu, onks sulla nainen?
Eiku se otti pari koiraa hiljattain. Taitavat olla aika sulosia
Tekisi melkein mieli sanua pahasti.Eikai kukaan nyt noin saa koirista kiksei vaik olis kui sulosii.
Onpa kiva kuulla,Joskus kun treffailin kaikkia en silleen syttyny olleskaan, oli kaikenlaista tinderiäkin. Ei vain ketään löytynyt. Varmaan puoltoista vuotta sitten päätin että ei enään. Ei enään kiusaannuttavia treffejä jotka ei kuitenkaan johda mihinkään. Ajattelin jo että no ei siinä, elän yksin lopun elämään.
Sit ihan kuin sadusta hän tuli..
Olen ihan tärviöllä
Onnellinen
Kissanpentuja ihanempia asioita ei oo olemassakaan tässä universumissa. Se on tieteellinen fakta...no kait ne kissanpennutkin on...ja onhan ne
Jopa sammakonpoikasetkin
Tätä tirpanakin huokailee ja hehkuttaa, tytöllä kova kissakuumeKissanpentuja ihanempia asioita ei oo olemassakaan tässä universumissa. Se on tieteellinen fakta.
Hei, onnea! On kyllä aivokemiallisesti mukavaa kun löytää itselleen sopivan tyypin rinnalleen.Tekisi melkein mieli sanua pahasti.
En viitti.
On nainen.
Koirat on suloisia, molemmat.
Tinkun postaukseen en edes vastaa mitään.
Se olis sen arvoistaTätä tirpanakin huokailee ja hehkuttaa, tytöllä kova kissakuume
Paha vaan, mä joutasin silloin ulkoruokintaan
Mikä vaivaa?Hei, onnea! On kyllä aivokemiallisesti mukavaa kun löytää itselleen sopivan tyypin rinnalleen.
..eli kyhäämään koppia itelleni pihamaalleSe olis sen arvoista
Mitä mää nyt sanoin
Eikai kukaan nyt noin saa koirista kiksei vaik olis kui sulosii.
Nauretaan? Okei... en kyllä tajua mäkään jos toi on totta.Joo, minulla on nyt kaksi valjakkokoiraa. Toinen alaskan husky ja toinen siperian husky.
En tiedä miksi sille nauretaan täällä.
Aivokemia analyyseistaNauretaan? Okei... en kyllä tajua mäkään jos toi on totta.
Eikä mikään vaivaa, mistä niin päättelit?