The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Siis miten voi mies olla noin ihana kuin on tuo asiankannattaja, aivan ihana :love: Olisi niin ihana painaa pää hänen karvaista rintaa vasten jossain nurkkabaarissa ja sen jälkeen kuunnella kun hän kajauttaa karaokessa laulaa Olavi Virtaa mulle *huokailee onnellisena*
Karvainen rinta on omaa mielikuvitustasi.
Mutta mä olen melko ihana sille naiselle kenestä tykkään.

Ja jos mä vedän Olavi Virtaa karaåkessa niin se kuulostaa hyvältä.
 
vierailija
Älä nyt ole niin vaatimaton, saat minut aivan punastumaan :love: Olit niin komeakin siinä hatussasi ja niin mahtipontisesti taistelet natsisikoja vastaan oikeuden ja rakkauden puolesta :love:
Täytyy huomauttaa väliin, ettei asianomainen kohde luule mun laittaneen tuota tekstiä. Echon väittelytaidot perustuu taustaoukkoihin, joita mulla taas ei ole. Onhan siinä iso ero:whistle:
Puistelin mattoja pihalla, enkä huomannut tätä postausta. Toivottavasti ei mennyt isosti pieleen muiden jutut. Joskus menee:
"Joo. Kenties typerimpiä rekkautumisen syitä...
#10
Echo, 18.10.2015"
Kovin ärhäkkää porukkaa näyttää olevan:ninja:
Et sie vastannut siihen kirja-asiaan. Mitäs niistä keräät, jos et lue? No, mitäs se mulle kuuluu, mut antaa olla.:sleep:
 
Uijuijuiui - musta tykätään isostikovastipaljosti:rolleyes::oops::barefoot::)...!!!

Nyt on tyksitty ihan därwiölle:alien:...meinaa noi yhdet ei tahdo saada musta tarpeekseen ollenkaan:rolleyes:...sen takia piti jo ahkerampia hätistää napakasti loitommalle ja jopa muutamalle ärähtääkin napakasti :oops:....


Hiien paarmat ja ampparit:cautious::mad:

:D - päivää sullekin ja loistavaa lauantaita(y)
 
Uijuijuiui - musta tykätään isostikovastipaljosti:rolleyes::oops::barefoot::)...!!!

Nyt on tyksitty ihan därwiölle:alien:...meinaa noi yhdet ei tahdo saada musta tarpeekseen ollenkaan:rolleyes:...sen takia piti jo ahkerampia hätistää napakasti loitommalle ja jopa muutamalle :oops:....


Hiien paarmat ja ampparit:cautious::mad:

:D - päivää sullekin ja loistavaa lauantaita(y)
Täälläkin on nyt amppareita.
Ovat perhanan vihaisia.
 
...vaan nyt on yksi puska hoidettu paljaaksi ja toinen trimmattuna(y)..itseasiassa sekin kokonaan sileäksi, mii laik it :) - ois vaan pitäny tehdä aikasemmin, turhaan säästelin, nyt näyttää tosi hyvältä :)!



Jaa..ja ennen kuin tulee TMI- huutelua ja oksunaamaa, niin Bitchiä lainatakseni: -Siis ulkopuskista kyse:cautious::barefoot:(y)..yksi iso satsi karviaisia herkuteltavaksi :p
 
Viimeksi muokattu:
Täälläkin on nyt amppareita.
Ovat perhanan vihaisia.
Ihan pölöjiä näyttävät olevan, omppupuissa nuo pörräävät ja sinkoilevat sitten miten sattuu...

Ja täällä *toi tummennetuna* taitaa kans surrata joku pärriäinen:confused:...:D


Muuten, mie joudun varmaan luopumaan yhdestä omppupuusta...se ressukka on nyt jotenki kärsineen näköinen, oisko kilometrit tullu nyt loppuun, viime talvi kuitenkin jotain sille tehny tai myyrät tai...

No, oikeestaan ei ihan kauheesti haittaa, kun noita omppupuita on useampikin :)
 
Täälä kans pitää yksi satavuotias omppupuu kaataa kun se kaatuis kuitenkin lumen painosta ens talvena, ehkä.
Ontto ja laho sisältä niinkuin nuo muutkin kyllä mutta tää on heikoin lenkki.
 
Ihan pölöjiä näyttävät olevan, omppupuissa nuo pörräävät ja sinkoilevat sitten miten sattuu...

Ja täällä *toi tummennetuna* taitaa kans surrata joku pärriäinen:confused:...:D


Muuten, mie joudun varmaan luopumaan yhdestä omppupuusta...se ressukka on nyt jotenki kärsineen näköinen, oisko kilometrit tullu nyt loppuun, viime talvi kuitenkin jotain sille tehny tai myyrät tai...

No, oikeestaan ei ihan kauheesti haittaa, kun noita omppupuita on useampikin :)
Mun ei o tarttenu tappaa ainuttakaan.
Jokaisen olen pyydystänyt lasilla ja voipaperilla ja vienyt partsille ja toivottanut hyvää matkaa.

Tässä kuussa toista kymmentä, eikä ainuttakaan pistoa.
 
Mun ei o tarttenu tappaa ainuttakaan.
Jokaisen olen pyydystänyt lasilla ja voipaperilla ja vienyt partsille ja toivottanut hyvää matkaa.

Tässä kuussa toista kymmentä, eikä ainuttakaan pistoa.
En mäkään tapa ampparia vaan jos esim. sisälle tulee, niin pyydystän nätisti ja päästän ulos :)

Mua ei oo amppari ikinäkoskaanmulloinkaan pistänyt *koputtaa puupääkköstään*...eikä tartteis nytkään, varsinkin kun siinä vois olla riskinä saada jotain allergista reaktiota aikaiseksi..ehkä..

No, surrailkoot tuossa rauhassa, munkin ympärillä jos ihan pakko, eiköpähän tonne ulos kaikki mahduta :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä