The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
---sä kehtaat ehdottaa mitään tyllin ripustamista ikkunaan koska a) siitä ei ole mitään riemua b) se näyttää siltä, että "jahas, tuolla kuivataan pyykkiä tolla konstilla"
Tosipuheissa muuten vierailijat eivät edes huomanneet mustaa tyllikangasta ikkunassa - erikseen piti heiluttaa, et tämä tässä, katso:LOL::cool:
No, keräähän ne pölyä, joten keväällä voi ottaa pois, kun aurinko alkaa liikaa lämmittää. Seuraavaksi pingotan ne samat kankaat rautakaarien päälle ens keväänä. Kasvihuoneessa ne on olleet keväällä siellä, minne ensimmäiset auringonsäteet aamulla paistavat - lämpöä keräämässä ja ilmaa kierrättämässä. Hyvin toimii.

Sähän kuulostat ihan echolta, kun ajattelet, miltä joku näyttää ulospäin? Meillä ei semmosia tarvitse ottaa huomioon, eikä onneksi tarvikaan. Mitään niin hienoa ei ole, esimerkiksi puhallettua lasia tai nättejä ikkunaruutuja - ja se näyttää olevan hyvä vaan:whistle:
 
Ainii!
Jos joskus menette karaåkebaariin ja pyydätte tangoa nimeltä "Lago Maggiore" niin on jokseenkin varmaa, että tarjolla on Tomi Markkolan Swingi- versio. Ei oikeeta.
Voi ton toki noinkin vetää mut...

Jonain päivänä mä vielä kerran laulan "punatukkaiselle tytölleni". Se on sit tango eikä swingifoxibolero.

Markkolan swingi:

Oikee tango:
 
Moi! Grillaus ilmat näyttäisivät olla ulkona joten joudunkin suunnittelemaan päivän sapuskat uusiksi. Isoja ruskeita herkkusieniä ainakin löytyy niin nehän joutaa grilliin pekonin, juustojen kans ja naudan jauhelihaa löytyy niin hampurilaiset grillaan sitten (y)

Koirien kanssa kävin koirapuistossa joka onkin ilahduttavan iso niin siellä oli pari muuta koiraa, joku tukevahko buldoggi (joku niistä) ja toinen pienehkö koira kanssa en tiijä mitä rotua niin sen tään "tunnistamattoman" kanssa koiruuvet juoksenteli 1,5 tuntia nonstop!
Vesikään ei kelvannut kun ei kerenny juomaan! :D
Kattelin kyllä että se pienempi koira saa kohta sydärin kun yrittää pysyä noiden vauhdissa :D Hyvin jaksoikin(y) Tyrmään meni varmaan kun kotio pääsi :D
 
Ainii!
Jos joskus menette karaåkebaariin ja pyydätte tangoa nimeltä "Lago Maggiore" niin on jokseenkin varmaa, että tarjolla on Tomi Markkolan Swingi- versio. Ei oikeeta.
Voi ton toki noinkin vetää mut...

Jonain päivänä mä vielä kerran laulan "punatukkaiselle tytölleni". Se on sit tango eikä swingifoxibolero.

Markkolan swingi:

Oikee tango:
Voisin suostua laulun kohteeksi :whistle:
 
vierailija
Suostu vaan mutta mulla on periaatteeni jotka yleensä ovat huonoja.
Yks niistä on se, että soittokaverin vaimot ovat aina "rauhoitettuja". Jos tota kirjoittamatonta sääntöä ei olisi, niin maailmassa ei olisi ainuttakaan bändiä.
wau mikä casanova sä olet, saat kyllä naiset syttymään noilla puheillasi täällä ihan täysin:love: Voi kun sä laulaisit joskus mullekin jotain herkkää:love:
 
vierailija
Siis miten voi mies olla noin ihana kuin on tuo asiankannattaja, aivan ihana :love: Olisi niin ihana painaa pää hänen karvaista rintaa vasten jossain nurkkabaarissa ja sen jälkeen kuunnella kun hän kajauttaa karaokessa laulaa Olavi Virtaa mulle *huokailee onnellisena*
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä