• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Nyt on kuulkaas shoppailukokemuksella rikastuttu(y).
Astetta haasteellisemmalla.

Toinen on murahteleva luolamies, jolta mielipidettä kysyessä saa vastaukseksi hyvin epämääräistä örinää sekä silmien muljautukset.

Sitten toinen vellos, jolla ääniraita jumittunut yhteen kohtaan. "Ihansama."
*huokaus*

Vaan annas olla. Elektroniikkahärpäkeosaston ohi mennessä ja sen aiheuttaman ilmavirtaimun riepoitellessa velloksia, niin johan löytyy vokaalia konsonanttienkin kera ja hetkellisesti jopa hämmästyttävän pulputtavia monisanaisia lauseita.

...tyypillisiä miehenalkuja:cautious:
:D
:LOL::ROFLMAO::giggle:... no, ei sais nauraa, mutta kun osaat niin aidosti asian esittää... :giggle::giggle::giggle::ninja:
Mulle tuo teki oikeen hyvää nyt, kun meinaa mammaväki käydä kupoliin...siis tämä:whistle:

Ihana pöllövauva päättömällä:love:
Mie menen taas tuonne pikkupupujen joukkoon, kun vesisateet säätelee mun liikuntoja aikalailla ja ruohosilppua on hirveet määrät. On sentään hyvä paikka niille tuo Rosamundakenttä(y)
 
Aateeämmälle jaksamista.

Noi opiskelut tosiaan on nykyään hankalia ja ihan helvetin eriarvoisia.
Ex- rouvakultani aikanaan kun tavattiin, niin hän innostui menemään iltalukioon. Siinä ei ollu mitään ongelmaa paitti, että se oli tietty raskasta. Sen jälkeen opiskelut sit kiinnostivat niinkin paljon, että oli neljä vuotta kokopäiväinen opiskelija. Eikä siinäkään ollut mitään ongelmaa. Siis ainakaan taloudellista.
Mut sit hieman ennen eroa ex- rouvakulta tuumi, että hän tahtoo opiskella puutarhuriksi. Työssäkäyvälle löytyi semmoinen kuin "opintovapaa" ja "aikuisopintotuki" - joka on suuruudeltaan ihan eri luokkaa kuin opintotuki ja -laina.
Vaikka ei sinänsä ollut tarvetta moisille opinnoille niin ne onnistuivat tosta vaan talouden kummemmin kurjistumatta.

Jos hän olisi ollut työtön niin toi ei olisi onnistunut. Ei sitten mitenkään.

Työttömän opiskelut kun eivät ole kiinni omasta huvittamisesta vaan työkkärin mielipiteestä.

Mutta hoida ny ensin ne kätesi ja kipusi kuntoon. Suomessa on hyvinkin päteviä lääkäreitä jotka osaavat hoitaa kuntoon mitä tahansa. Kunhan ensin keksivät mikä on se tauti.
Juu hoitelenkin kädet ensin kuntoon ja ihmettelen samalla vaihtoehtoja. Joka tapauksessahan opiskelut menis luultavasti vasta ens vuoden puolelle, kun kouluthan alkaa just nyt, eikä varmaan koulupaikkoja niiltä aloilta löytyiskää mihin haluaisin, muutakuin vasta yhteishaussa.

Enkä mä kauheeta stressiä muutenkaan ota, liitonrahoilla pärjää, kun katsoo mitä kaupasta ostaa (kunhan ukko saa työpaikkaansa vaihdettua, niin ei oo sitäkään ongelmaa). Eikä tässä montaa kuukautta oo kun aletaan ettiä jouluks kiireapulaisia kauppoihin yms. jollei nyt heti työtä löydy niin silloin varmasti viimeistään :) Sekä, jos lääkärit kirjoittaa mulle sairauslomaa, niin silloin ei kai mun käsittääkseni voida tehdä työhönosoituksia työkkäriltä, mutta sinne nyt on vielä tovi aikaa. Oon varma, että asiat suttaantuu tavalla tai toisella :)
 
Juu hoitelenkin kädet ensin kuntoon ja ihmettelen samalla vaihtoehtoja. Joka tapauksessahan opiskelut menis luultavasti vasta ens vuoden puolelle, kun kouluthan alkaa just nyt, eikä varmaan koulupaikkoja niiltä aloilta löytyiskää mihin haluaisin, muutakuin vasta yhteishaussa.

Enkä mä kauheeta stressiä muutenkaan ota, liitonrahoilla pärjää, kun katsoo mitä kaupasta ostaa (kunhan ukko saa työpaikkaansa vaihdettua, niin ei oo sitäkään ongelmaa). Eikä tässä montaa kuukautta oo kun aletaan ettiä jouluks kiireapulaisia kauppoihin yms. jollei nyt heti työtä löydy niin silloin varmasti viimeistään :) Sekä, jos lääkärit kirjoittaa mulle sairauslomaa, niin silloin ei kai mun käsittääkseni voida tehdä työhönosoituksia työkkäriltä, mutta sinne nyt on vielä tovi aikaa. Oon varma, että asiat suttaantuu tavalla tai toisella :)
Mun kaverilla oli kummassakin kädessä rannekanavan ahtauma. Kieltäytyi pitkään leikkauksesta ja nyt kun molemmat on leikattu, ihmetteli miksi vätysteli niin pitkään. Nyt kun voi jopa kitkeä rikkaruohoja.
 
:LOL::ROFLMAO::giggle:... no, ei sais nauraa, mutta kun osaat niin aidosti asian esittää... :giggle::giggle::giggle::ninja:
Mulle tuo teki oikeen hyvää nyt, kun meinaa mammaväki käydä kupoliin...siis tämä:whistle:

Ihana pöllövauva päättömällä:love:
Mie menen taas tuonne pikkupupujen joukkoon, kun vesisateet säätelee mun liikuntoja aikalailla ja ruohosilppua on hirveet määrät. On sentään hyvä paikka niille tuo Rosamundakenttä(y)
No saapas nauraa :)- koskapa olihan toi hupaisaa, vaikka just siinä tilanteessa kun kaiken keskellä olin niin ei tahtonu melkein hjumööri riittää :D

Tyytyväiset ovat hankintoihinsa, joten hyvin meni (y).

Ja - onnistuin tilaamaan esikoiselle koulurepunkin :)! Tä siis...jänskätellään nyt että mikä sieltä onkaan tulossa :barefoot::D

...silloin kannattaakin taukoa pitää jos meinaa täällä meno ryhtyä pannuttamaan :). Etäisyyttä ja tuuletusta on hyvä saada, mukavia happeiluja sinne :)
 
Mun kaverilla oli kummassakin kädessä rannekanavan ahtauma. Kieltäytyi pitkään leikkauksesta ja nyt kun molemmat on leikattu, ihmetteli miksi vätysteli niin pitkään. Nyt kun voi jopa kitkeä rikkaruohoja.
Juu mein äidillä leikattii kanssa just hetki sitte ja tosiaa autto kanssa. Sitä multa nyt ekana tutkitaanki, ku meen sinne hermoratatutkimuksiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä