• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nyt on kuulkaas shoppailukokemuksella rikastuttu(y).
Astetta haasteellisemmalla.

Toinen on murahteleva luolamies, jolta mielipidettä kysyessä saa vastaukseksi hyvin epämääräistä örinää sekä silmien muljautukset.

Sitten toinen vellos, jolla ääniraita jumittunut yhteen kohtaan. "Ihansama."
*huokaus*

Vaan annas olla. Elektroniikkahärpäkeosaston ohi mennessä ja sen aiheuttaman ilmavirtaimun riepoitellessa velloksia, niin johan löytyy vokaalia konsonanttienkin kera ja hetkellisesti jopa hämmästyttävän pulputtavia monisanaisia lauseita.

...tyypillisiä miehenalkuja:cautious:
:D
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
:cautious:

En.Mene.Kaupunkiin.Enääikinäkoskaanmulloinkaan.

Kahvia. Yök, mutta vaatii nyt. Ison kupillisen.


..tai siis maitoa kahvillahan se on:barefoot:

Vettä sataa, jee:)!
Mulla on usein tapana tuupata puol kuppia maitoa mikroon ja sit kaataa kahvi siihen päälle.
Vaik itte tykkään kahvista mustana, mut masu aina ei.
Tai sit se johtuu keittämästäni kahvista...
TexWillerin ohjeella kun tekee niin kahvin päälle tiputetaan hevosenkenkä. Jos se ei kellu niin lisätään kahvia.
 
Mulla on usein tapana tuupata puol kuppia maitoa mikroon ja sit kaataa kahvi siihen päälle.
Vaik itte tykkään kahvista mustana, mut masu aina ei.
Tai sit se johtuu keittämästäni kahvista...
TexWillerin ohjeella kun tekee niin kahvin päälle tiputetaan hevosenkenkä. Jos se ei kellu niin lisätään kahvia.
Kahvin tuoksu on ihanaa <3

Mutta muutoin olen nykyään teeihminen. Pääsääntöisesti. Sitten tulee hetkiä jolloin on saatava kahvia. Tai siis maitoa:cautious:...maustettuna:D

Yleensä se myös menee kylmän juomiseksi. Jostain kumman syystä onnistun unohtamaan moisen puuhan kun säntään johonkin muuhun...ja tovin päästä ihmettelen että Kuka Kumma on jättänyt kahvin juomatta:cautious::D
 
Kahvin tuoksu on ihanaa <3

Mutta muutoin olen nykyään teeihminen. Pääsääntöisesti. Sitten tulee hetkiä jolloin on saatava kahvia. Tai siis maitoa:cautious:...maustettuna:D

Yleensä se myös menee kylmän juomiseksi. Jostain kumman syystä onnistun unohtamaan moisen puuhan kun säntään johonkin muuhun...ja tovin päästä ihmettelen että Kuka Kumma on jättänyt kahvin juomatta:cautious::D
Meikäläisen virkapöydän aikanaan tunnisti siitä, että siinä oli kolme kuppia kylmänä ja neljäs kuppi oli kädessä kuumana.
Joku prkl varmaan teki kiusaa, koska itte en taatusti koskaan hakenut ensimmäistäkään kupillista kylmää kahvia.
 
No et sä saa (etkä onneksi edes voi) kasvattaa pojista semmoisia jotka kaupassa innosta hihkuen hiplaavat jokaista eteen sattuvaa rättilumppua.
:D..no kuule, ei tod.ole pelkoa tuosta ( toisaalta se ja sama mulle jos vaikka hiplaisivatkin jos kerran mielenkiintoa siihen olisi...olkoonkin sitten vaikka kuinka epämiehekästäo_O)

Huvitti vaan lähinnä toi kommunikoinnin ympäriämpärikääntyminen:D


..mutta nyt jos jossain vaiheessa tulee hankinnoistaan sanomista, niin mä vastaan.."...ööörg...ihan sama.":cautious:
 
Kuka majottais yhden kirahvin pk-seudulla 15.-18.8.? @Bitch ? Joku? :notworthy:
Jos et muuta keksi niin tuut huutelemaan mun parvekkeeni alle.
Pari päivää menee aina.
Tää on vaan sillai paska paikka, et vähäisintäkään intimiteettisuojaa ei ole joten suihkussa käynnit on sovittava sillai, et toinen on ulkona kävelyllä.

Mut noin muutoin sanoisin, että mun sohvallani uskaltaa nukkua.
 
Minusta aikanaan tehtiin tekstiiliasiantuntija. Kun ei parempaakaan ollut saatavilla. Ja mä olin siinä ihan hel-ve-tin hyvä. Ei syönyt mun miehisyyttäni mitenkään. Ja miehisyyteni olis ollu aika mitätöntä jos se olis kaatunut siihen, että "perinteisestihän nää on olleet naisten juttuja"
..tai sitten joskus homotteluksi:barefoot: ( eikä mua niin haittaa pätkän vertaakaan esim.se mihinkä päin noi vellokset suuntautuvat - pääasia on että ovat sinut itsensä kanssa ja onnellisia :) )

Mutta - miehillä onkin silmää kauneudelle(y)
 
:LOL:
Mie oon umpityhymä(y)

Pääkkösessäni ei oo mitn muuta kuin karmea kasa pöwwöä ja korvat, sisätila kumisee tyhjyyttään :D

..ainakin mitä tulee näihin hiien hilavitkuttimiin ja saaplarin nörttipörttipuutoksiin:cautious:

Mun pitäs vissiin kaiken järjen mukaan olla pomppimassa tasajalkaa ja puhumassa siansaksaa:unsure:...ainakin itkua tihrustaa:cry:...mutta kun :D

Laitoin sitten täysin sujuvasti ihan niin sekaisin yhden sivuston että morjens vaan:oops:*päätäseinään ja tikulla berberiin- hympät tähän*

Nörttiys ei asu minussa, ei.
Valuvika, pahimmanpuoleinen:barefoot:

Mutta kukaan ei oo taatusti mua taitavampi :geek::D(y):alien:
 
Mikähän juttu tänää oli kun yks entinen työkaveri tai no on se tavallaa vieläkin vaikkei tehä töitä yhessä eikä samas paikas niin tuli juttelee.Ei oo 2vuoteen jutellu juuri mitään,hyvä jos moikannu. Oli pikkusen omituistao_O
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä