Varmaan ne kondomit onkin epäsopivia jos ostat "One size fits all" malleja... joita tosin on suurin osa.Pituutta silleen, että kunnon seisokissa voi laittaa nyrkit päällekäin (silleen ko pesäpallossa arvotaan aloitusvuoroa) ja ottaa vielä terskanpään suuhun.
Kondomeita ei onneksi tarvitse käyttää, ne kun ovat joka tapauksessa kaikille epäsopivia.
Alkoi hymyilyttää ajatus, että sinkkuaikoina kantaisi kortsuja useampaa kokoa matkassa ja h-hetken tullen kysyisi mieheltä että mitäs kokoa sit laitetaan.Varmaan ne kondomit onkin epäsopivia jos ostat "One size fits all" malleja... joita tosin on suurin osa.
Jos jollakulla miehellä on jotenkin erikoisen kokoinen penis niin luulisi että hänellä on mukana itselleen sopivat kondomit. Tai sitten ei taida miekkosta seksi kiinnostaa.Alkoi hymyilyttää ajatus, että sinkkuaikoina kantaisi kortsuja useampaa kokoa matkassa ja h-hetken tullen kysyisi mieheltä että mitäs kokoa sit laitetaan.
Saattas käydä niin että jää ilman.
Itse sanoisin, että laita isoin ja vetäisisin kondomin nyrkin päälle.Alkoi hymyilyttää ajatus, että sinkkuaikoina kantaisi kortsuja useampaa kokoa matkassa ja h-hetken tullen kysyisi mieheltä että mitäs kokoa sit laitetaan.
Mä olen aina luullut että kortsuissa on vaan erilaisia pituuksia, mutta hyvä että saatavilla on eripaksuisillekin vehkeille, ku se on juurikin ongelma että kortsu puristaa liikaa ja tuntuu näin tosi ikävältä käyttää.Hmm. Vai että kaikkein isoimpia?
Tuosta sitten tilaamaan 69mm halkaisijalla olevia kondomeja.
http://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Kondomit/my-size-kondomit
Mahtuuko?
Ei hittolainen, mun ukolla on kymmenen senttiä lyhyempi mulkku.Rakastajallani on 23 cm pitkä penis, paksuudesta en ole varma mutta sanotaanko näin että se riittävä.
Tyytyväinen saat olla. Ei töki kipeästi minnekään kohdunnapukoihin, vaan saa painaa kunnolla juurta myöten.Ei hittolainen, mun ukolla on kymmenen senttiä lyhyempi mulkku.
Tyytyväinen saat olla. Ei töki kipeästi minnekään kohdunnapukoihin, vaan saa painaa kunnolla juurta myöten.Ei hittolainen, mun ukolla on kymmenen senttiä lyhyempi mulkku.
Juu, en todellakaan ole tyytyväinen. Sais olla vähintään 5cm pidempi ja tuplasti paksumpi.Tyytyväinen saat olla. Ei töki kipeästi minnekään kohdunnapukoihin, vaan saa painaa kunnolla juurta myöten.
Nysämuna, täältä löytyy yli 20cm.Mun miehellä on joku 15 cm ja se on liian pieni omaan makuun.
Taidat huijata. Terveisin, Boa-käärmeNo mun piti ostaa tollanen kela, jolle kelailen peniksen kun se ei seiso. Pituutta on varmaan sellaset 2 metriä ja paksuutta tollaset 30 senttiä.
Jos miehellä on joku erikoisboa niin eiköhän sillä ole omat jätesäkit sille. Tai sitten hän voi olla ilman pillua.Alkoi hymyilyttää ajatus, että sinkkuaikoina kantaisi kortsuja useampaa kokoa matkassa ja h-hetken tullen kysyisi mieheltä että mitäs kokoa sit laitetaan.
Kerrohan sit kuinka iso sitten on?Mun miehellä on isompi penis kuin teidän miehillä.