The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
o_O

...toi ensimmäinen rivitys...poishuono!!AaKoo!!
Muisti ja älli.
Mun muisti ja mun älli.

Tänään mä muistin käydä kalsarikaupassa.
Näköjään olen muistanut myös käydä viinakaupassa.
Tupakkikaupassakin olen muistanut käydä koska tupakkitarpeet eivät ihan heti lopu.
Kahdessa jälkimmäisessä ei tosin ole järjen hiventäkään.

Mut vilkaisu jääkaappiin sanoo, että ruokakaupassa käyminen on unohtunut.
Onneksi se on vielä auki.
 
Muisti ja älli.
Mun muisti ja mun älli.

Tänään mä muistin käydä kalsarikaupassa.
Näköjään olen muistanut myös käydä viinakaupassa.
Tupakkikaupassakin olen muistanut käydä koska tupakkitarpeet eivät ihan heti lopu.
Kahdessa jälkimmäisessä ei tosin ole järjen hiventäkään.

Mut vilkaisu jääkaappiin sanoo, että ruokakaupassa käyminen on unohtunut.
Onneksi se on vielä auki.
...toi kaupoilla ravaaminen kuulostaa turhankin tutulta:barefoot:....mutta mä oon selviytyny tänään ruokakaupasta kunnialla eli yksi kerta riitti*rinta rottingilla*:)
 
Myöhäinen illallinen kun poika veteli lounaan heti tuossa viijen maissa
niin ei het kuudelta viittiny ruokaa tehdä.
Possun pihvejä kasslerista, paahdettuja punajuurilohkoja ja kasvispaistos (kesäkurpitsa,sipuli, punasipuli, valkosipuli, keltainen paprika, punainen paprika, vihreä paprika, kokonaiset säilyke tomaatit, tomaattimurska, kirskikkatomaatit, valkoviinibalsamietikkaa, suolaa, mustaapippuria, siinäpä ne tais olla)

Ei ole edes vielä lautasella, menee pari min niin pihvit ok
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Tyyli pitää säilyttää!

Edesmenneen bändin treenikämpällä on vieläkin seinässä kruksi muistona päivästä jolloin silloinen basisti oli ihan kuutamolla. Yhdellä kruksilla pärjättiin toistakymmentä vuotta.
No hö...tylsää tommonen:cautious:

Aattele nyt miten nätiltä se punainen rasti siinä näyttää...heti muistuis mieleen että toi muuten oli se kerta kun se yks hörhö sotki pahasti mettään Rööperiin esittäjän ja paheksui sitten...(y)

Ja ois se muutoinkin hieno kaikkien niitten mustien joukossa :)..kivasti erottuisi..

Sitä väriä ja sykettä, AaKoo:)!! Väriä <3...
 
Kävin koululla tulostelemassa netistä kurssimateriaaleja. Nyt mul ois 60 A4:sta tavaraa. Pläräilin niitä ohimennen ja alko ahistaan ihan semisti toi tekemisen määrä. Ja tossa on vasta puolet materiaaleista.
Kauppareissu kakaran kanssa ei vähentänyt ressiä yhtään. Kotiin tultuamme mukelo kaatoi kengistänsä kaikki hiekat lattialle roskiksen sijaan ja nauroi päälle. Ilmoitin, et herra imuroi sitten itse huomenna. Sain vastaukseksi huudon, että hän ei aio imuroida, koska siivoaminen on aikuisten hommaa ja leikkiminen lasten, minkä jälkeen kersa säntäsi huoneeseensa ja paiskasi oven perässään kiinni. En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa.
 
Myöhäinen illallinen kun poika veteli lounaan heti tuossa viijen maissa
niin ei het kuudelta viittiny ruokaa tehdä.
Possun pihvejä kasslerista, paahdettuja punajuurilohkoja ja kasvispaistos (kesäkurpitsa,sipuli, punasipuli, valkosipuli, keltainen paprika, punainen paprika, vihreä paprika, kokonaiset säilyke tomaatit, tomaattimurska, kirskikkatomaatit, valkoviinibalsamietikkaa, suolaa, mustaapippuria, siinäpä ne tais olla)

Ei ole edes vielä lautasella, menee pari min niin pihvit ok
...se kuolakippo on nyt jemmanimisessä paikassa, minne lie kierähtänyt ja Aragornin syytä mutta...joo, kyllä heruu...nam:p...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä