Missäs mun musta tussini on?...no halvattu ...ei suju tänään mikään, mun aivomuruset tipahti sinne juustohyllynmaisemiin
Jep...Willberg...paheksun nyt itteäni ja kunnolla.
Tarttee laittaa seinälle kruksi.
Missäs mun musta tussini on?...no halvattu ...ei suju tänään mikään, mun aivomuruset tipahti sinne juustohyllynmaisemiin
Jep...Willberg...paheksun nyt itteäni ja kunnolla.
Tästä?..ja tykkään siitä Hectorin viisustakin
No naisilta ny ei voi vaatia ymmärrystä.
Ihania ovat.
Mikäny?
Lepakoita tapulissa ja rottia pöydilläMikäny?
Hiiriä laattialla vai lepakoita tapulissa?
Punainenkin tussi käy hyvinMissäs mun musta tussini on?
Tarttee laittaa seinälle kruksi.
Muisti ja älli.
...toi ensimmäinen rivitys...poishuono!!AaKoo!!
..eli normimeininkiä ...mitä hanipöö, meinaako se julma arki kaapata sut otteeseensa ens viikollaLepakoita tapulissa ja rottia pöydillä
...toi kaupoilla ravaaminen kuulostaa turhankin tutulta....mutta mä oon selviytyny tänään ruokakaupasta kunnialla eli yksi kerta riitti*rinta rottingilla*Muisti ja älli.
Mun muisti ja mun älli.
Tänään mä muistin käydä kalsarikaupassa.
Näköjään olen muistanut myös käydä viinakaupassa.
Tupakkikaupassakin olen muistanut käydä koska tupakkitarpeet eivät ihan heti lopu.
Kahdessa jälkimmäisessä ei tosin ole järjen hiventäkään.
Mut vilkaisu jääkaappiin sanoo, että ruokakaupassa käyminen on unohtunut.
Onneksi se on vielä auki.
..eli normimeininkiä ...mitä hanipöö, meinaako se julma arki kaapata sut otteeseensa ens viikolla
Toisaalta ymmärrän sen hyvin, sillä on ollut sua ikävä ....
Tyyli pitää säilyttää!Punainenkin tussi käy hyvin
Ja se oot sä joka ottaa arjen haltuunsa
Sepä hyvinni. Arki. Toisaalta tervetullutta vaihtelua
Ihanaa..lääkitys kohdillaan ..!Höhöööhh
No hö...tylsää tommonenTyyli pitää säilyttää!
Edesmenneen bändin treenikämpällä on vieläkin seinässä kruksi muistona päivästä jolloin silloinen basisti oli ihan kuutamolla. Yhdellä kruksilla pärjättiin toistakymmentä vuotta.
Paremminkin sokerit kohillaaIhanaa..lääkitys kohdillaan ..!
Tuitui !
...se kuolakippo on nyt jemmanimisessä paikassa, minne lie kierähtänyt ja Aragornin syytä mutta...joo, kyllä heruu...nam...Myöhäinen illallinen kun poika veteli lounaan heti tuossa viijen maissa
niin ei het kuudelta viittiny ruokaa tehdä.
Possun pihvejä kasslerista, paahdettuja punajuurilohkoja ja kasvispaistos (kesäkurpitsa,sipuli, punasipuli, valkosipuli, keltainen paprika, punainen paprika, vihreä paprika, kokonaiset säilyke tomaatit, tomaattimurska, kirskikkatomaatit, valkoviinibalsamietikkaa, suolaa, mustaapippuria, siinäpä ne tais olla)
Ei ole edes vielä lautasella, menee pari min niin pihvit ok
Meninkin kurkkaamaan kun salamana heitti ulosParemminkin sokerit kohillaa
http://i3.aijaa.com/b/00470/14225949.jpg