The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ostin muksun huoneeseen lukituolin viereen seinään kiinnitettävän lampun. Purin pakkauksesta ja hävitin roskat sekä kuitin samantien. Eihän se tietenkään sovi sinne. Täytyy pohtia, kyllä sille paikka löytyy toisesta huoneesta, joskus :alien:
 
Nyt olis puoliltaöin tarjolla foxilla niin loistava leffa, että varmuuden vuoksi otin telkkarista töpselin irti seinästä.
Megahai vs Robohai.

Se on varmasti yhtä hyvä kuin haihurrikaani 4 josta nyt kanava puskee mainoksia.

Kauheita noi hait. Mä en ole koskaan nähnyt ainuttakaan paitti lintsin akvaariossa. Jos joku tänne eksyis niin mun kävisi sääliksi otusta, koska tästä on useampi kilsa merelle ja se ehtis hukkua kuivalle maalle ennen kuin mä ehtisin sen pelastamaan.

Eikä tuu edes mitään piraijaelokuvaa? Nekin ovat ihangauheita. Yleensä niiltä kyl välttyy ihan sillä, että ei mene veteen mut leffoissa ne hyökkää jopa vessanpöntöistä ja kattiloista ja se yks parisataagrammainen piraija pystyy syömään satakiloisen miehen.

Mulla on jo ikävä noit viikonlopun Sormusten herroja. Niissä sentään on edes ripaus realismia.
 
Nainen. *huoh*
Äläs ny Toffo yhtään epätykkää.
Meistä kahdesta se en ole minä joka ostaa paikkaansa sopimattoman valaisimen.
Mä noudatan vanhaa kirvesmiehen ohjetta joka sanoo: "mittaa kahdesti, sahaa kerran".
Se ei o mitenkään mun vika jos olet ostanut paikkaansa sopimattoman valaisimen, koska en muistaakseni ollut paikalla?

Seuraavan kerran kun lähdet lamppukauppaan niin pyydät mut mukaan.
 
...uskaltaako täällä nessuansa näyttääkään kun heti ollaan huokailemassa ja virheeksikin mainostamassa:cautious::unsure:...
Kuules rouva.
Kaikista miehistä mä en voi mennä vannomaan, mutta mä tykkään hurjasti naisista jotka tykkäävät pomppia lätäköissä.

Kerran pikkupoika muistaa aina lätäköiden suunnattoman vetovoiman.

Joten kokeiles joskus olla vähemmän viehättävä ja pikkupojan sieluun vähemmän vetoava. Et kyllä osaa ja se on hemmetin hyvä niin.
 
nyt ymmärsit väärin. virhe oli mennä huokailemaan. :cautious:
No kuule, eipä haittaa mua ainakaan toi että vikaan meni :D...nyt menen niin serpentiinisillä tippaleivillä että taatusti kestää ihan minkä vaan hoksaamiset :D


Ai ni, terkkusii ihmisten ilmoilta eli ihan kaupungin vilinästä :)...ja kävin oikein kylällä kaupassakin...pakko tunnustaa, juustohylly on kyllä paha rasti, ei voi mitn :D...:barefoot:
 
Kuules rouva.
Kaikista miehistä mä en voi mennä vannomaan, mutta mä tykkään hurjasti naisista jotka tykkäävät pomppia lätäköissä.

Kerran pikkupoika muistaa aina lätäköiden suunnattoman vetovoiman.

Joten kokeiles joskus olla vähemmän viehättävä ja pikkupojan sieluun vähemmän vetoava. Et kyllä osaa ja se on hemmetin hyvä niin.
..puhut nyt kyllä ihan rööpereitä:cautious:
 
Koulun alkuun yhdeksän päivää (y):D!!!
Iiikkkk*kovaa ja korkeelta*!!

Ja oli kuulkaas yhtä iiik:iä, kun shoppailin tirpanan kans koulun alku - iik!!- mielessä :D

Toi on niin...herttanen höpisijä ja pulputtaja ja niin tyytyväinen kaikkeen :). Silmät tähtinä huokaili ja hipisteli ja sovitteli ja mallaili ja lallatteli ja...:D❤

Mihin toi aika häviää:cautious:...että siitä pikkiriikkisesta ruusunnupusta on jo tullut tuommoinen ihanan eloisa aurinkoinen pikkuisoihme :love:

Ja mä oon käntty.(*ufopääkkönen*:notworthy: )
:D
 
Ai nii. Kun tuli sanottua Sormusten herrasta ja realismista samassa lauseessa...
... leffassa lyödään päitä poikki jokseenkin läjäpäin, mutta verta ei näy tippaakaan, missään.
Steriiliä teurastusta. Ikärajat huomioiden. Ei o yhtään PeterJacksonin tyylistä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä