Ostin muksun huoneeseen lukituolin viereen seinään kiinnitettävän lampun. Purin pakkauksesta ja hävitin roskat sekä kuitin samantien. Eihän se tietenkään sovi sinne. Täytyy pohtia, kyllä sille paikka löytyy toisesta huoneesta, joskus
Nainen. *huoh*Ostin muksun huoneeseen lukituolin viereen seinään kiinnitettävän lampun. Purin pakkauksesta ja hävitin roskat sekä kuitin samantien. Eihän se tietenkään sovi sinne. Täytyy pohtia, kyllä sille paikka löytyy toisesta huoneesta, joskus
Mulla on jo ikävä noit viikonlopun Sormusten herroja.
Nainen. *huoh*
Äläs ny Toffo yhtään epätykkää.Nainen. *huoh*
piti jo äsken lainata tähän elokuvasta kummeli kultakuume sanontaa ennen osumaa. "virhe".Nainen. *huoh*
Tä?...uskaltaako täällä nessuansa näyttääkään kun heti ollaan huokailemassa ja virheeksikin mainostamassa...
Otan riskin, lälläspyyt vaan ! Se on morjens ja päivää sullekin *huiskuttaa*
nyt ymmärsit väärin. virhe oli mennä huokailemaan.ja virheeksikin mainostamassa...
..päätön se tossa virhettä maalailu
Kuules rouva....uskaltaako täällä nessuansa näyttääkään kun heti ollaan huokailemassa ja virheeksikin mainostamassa...
No kuule, eipä haittaa mua ainakaan toi että vikaan meni ...nyt menen niin serpentiinisillä tippaleivillä että taatusti kestää ihan minkä vaan hoksaamisetnyt ymmärsit väärin. virhe oli mennä huokailemaan.
..puhut nyt kyllä ihan rööpereitäKuules rouva.
Kaikista miehistä mä en voi mennä vannomaan, mutta mä tykkään hurjasti naisista jotka tykkäävät pomppia lätäköissä.
Kerran pikkupoika muistaa aina lätäköiden suunnattoman vetovoiman.
Joten kokeiles joskus olla vähemmän viehättävä ja pikkupojan sieluun vähemmän vetoava. Et kyllä osaa ja se on hemmetin hyvä niin.
Mä puhun aina niin totta kuin mä osaan...puhut nyt kyllä ihan rööpereitä
Ha! Ihan olin kartalla ton Rööperin kanssaMä puhun aina niin totta kuin mä osaan.
Usein puhun paskaa, mutta valheesta mua on vaikea saada kiinni.
Rööperi muuten on Helsingin kaupunginosa.
Olisko mitenkään mahdollista, että on tullut äitiinsä?Toi on niin...herttanen höpisijä ja pulputtaja ja niin tyytyväinen kaikkeen . Silmät tähtinä huokaili ja hipisteli ja sovitteli ja mallaili ja lallatteli ja...
Ha! Ihan olin kartalla ton Rööperin kanssa
..ja tykkään siitä Hectorin viisustakin
..en jummartanu kumusustaOlisko mitenkään mahdollista, että on tullut äitiinsä?
...no halvattu ...ei suju tänään mikään, mun aivomuruset tipahti sinne juustohyllynmaisemiin
No naisilta ny ei voi vaatia ymmärrystä...en jummartanu kumususta
(jos nyt olis ihan puhtaasti oma suloinen ittensä )