Voi olla, että siellä joutuu valehtelemaan, mutta jos oppikirjassa jotakin lukee, täytyy kirjoittaa niin, vaikka järki sanoisi ihan muuta. Näin on nimenomaan Suomessa:haet seuraavaan kouluun
En ny jaksa paheksuaKarkasin töistä jo tunti sitten. Saa paheksua.
Jahas. Laitoin rastin jääkaapin kylkeen.En ny jaksa paheksua
Pidä varasi, vaikuttaa siltä, että kohta voit olla tosiaan liemessäAi nii. Täs ny on ihan kummallista ja outoa tilannetta edessä.
Minähän en tältä kylältä tunne ketään, paitti ne joihin olen tutustunut nurkkabaarissa.
Joten tossa puoli vuotta sitten oli kovin kummallista tavata naarasmerkkinen ihminen muuallakin kuin nurkkabaarissa.
Seuraavan kerran törmättiin sattumalta kaks kuukautta sitten.
Mut nyt tavattiin viime perjantaina, sit maanantaina ja viimeksi tänään... ja paljastui, että ollaan huomenna menossa samaan paikkaan rillaamaan makkaraa.
Mitäs tää tämmöinen ny on?
Ei kait hän koita iskeä mua? Ja jos niin miksi ihmeessä?
Olenko liemessä?
et mutta kusessa.Ai nii. Täs ny on ihan kummallista ja outoa tilannetta edessä.
Minähän en tältä kylältä tunne ketään, paitti ne joihin olen tutustunut nurkkabaarissa.
Joten tossa puoli vuotta sitten oli kovin kummallista tavata naarasmerkkinen ihminen muuallakin kuin nurkkabaarissa.
Seuraavan kerran törmättiin sattumalta kaks kuukautta sitten.
Mut nyt tavattiin viime perjantaina, sit maanantaina ja viimeksi tänään... ja paljastui, että ollaan huomenna menossa samaan paikkaan rillaamaan makkaraa.
Mitäs tää tämmöinen ny on?
Ei kait hän koita iskeä mua? Ja jos niin miksi ihmeessä?
Olenko liemessä?
Toi kuva on lavastettu.et mutta kusessa.
Moi, missäss sitä ollaan oltu?ja hei taas.
Voihan se olla mut harvinaista
Moi.
[B]päätön[/B] Mää ajattelin sua tänää ..kotimatkal. Jos sua rupee joskus oma työ tympii niin rupee mulle hovikuskis töihin Mää voisin sit aina nukkua aamusin ja ip kyydissä.
Kotona kiukuttelemassa, en muuten oikeen missäänMoi, missäss sitä ollaan oltu?
Mää käsken ny sua käymään ketjussa useemminkinKotona kiukuttelemassa, en muuten oikeen missään
vaikka heti kun hinnoista sovitaan.
ihan kuukausittain maksettavalla rahallisella korvauksella siitä selviää.
Mä voin yrittää. Nyt ainakin ku ei oo muutako aikaa.Mää käsken ny sua käymään ketjussa useemminkin
pöh,eiks se olis jo kiva palkka et saisit kuskata mua joka päiväihan kuukausittain maksettavalla rahallisella korvauksella siitä selviää.
Noh,mitä aikaa sulla on? Onko loma,selkä sökö vai vauveli tulossa? En mä mittä utelias oleMä voin yrittää. Nyt ainakin ku ei oo muutako aikaa.
on kuules koeajo tekemättä nii ei voi tietää.pöh,eiks se olis jo kiva palkka et saisit kuskata mua joka päivä