The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
haet seuraavaan kouluun
Voi olla, että siellä joutuu valehtelemaan, mutta jos oppikirjassa jotakin lukee, täytyy kirjoittaa niin, vaikka järki sanoisi ihan muuta. Näin on nimenomaan Suomessa:
https://www.utu.fi/fi/Ajankohtaista/Uutiset/Sivut/matti-rihko-turun-yliopiston-hallituksen-puheenjohtajaksi.aspx

Tuokaan ei ketään haittaa, vaikka ihmiset sairastuu ja vaikka voitot niiden hoitamisesta menee ulkomaille. Ei kukaan puutu noihin asioihin mitenkään, ei missään vaiheessa:-(

En tosin tiedä, mitä niissä koulukirjoissa lukee - siksi sen halusinkin tuoda esille. Rypsiporsaathan myydään nyt kiinalaisille kovaan hintaan... Oliko se kolmekertainen siihen nähden, mitä Suomessa saisi... en välttämättä muista tarkkaan, mutta ihan ministeri Orpo kävi kauppaamassa ne sinne - ja varmaan ne tarvii sitten dignostiikkaa ja Oriolaa ja vieläpä soijanappuloita (lääkkeen muodossa), aika piankin? Kysyn vaan.
 
Ai nii. Täs ny on ihan kummallista ja outoa tilannetta edessä.

Minähän en tältä kylältä tunne ketään, paitti ne joihin olen tutustunut nurkkabaarissa.
Joten tossa puoli vuotta sitten oli kovin kummallista tavata naarasmerkkinen ihminen muuallakin kuin nurkkabaarissa.
Seuraavan kerran törmättiin sattumalta kaks kuukautta sitten.
Mut nyt tavattiin viime perjantaina, sit maanantaina ja viimeksi tänään... ja paljastui, että ollaan huomenna menossa samaan paikkaan rillaamaan makkaraa.
Mitäs tää tämmöinen ny on?
Ei kait hän koita iskeä mua? Ja jos niin miksi ihmeessä?
Olenko liemessä?
 
Ai nii. Täs ny on ihan kummallista ja outoa tilannetta edessä.

Minähän en tältä kylältä tunne ketään, paitti ne joihin olen tutustunut nurkkabaarissa.
Joten tossa puoli vuotta sitten oli kovin kummallista tavata naarasmerkkinen ihminen muuallakin kuin nurkkabaarissa.
Seuraavan kerran törmättiin sattumalta kaks kuukautta sitten.
Mut nyt tavattiin viime perjantaina, sit maanantaina ja viimeksi tänään... ja paljastui, että ollaan huomenna menossa samaan paikkaan rillaamaan makkaraa.
Mitäs tää tämmöinen ny on?
Ei kait hän koita iskeä mua? Ja jos niin miksi ihmeessä?
Olenko liemessä?
Pidä varasi, vaikuttaa siltä, että kohta voit olla tosiaan liemessä
 
Ai nii. Täs ny on ihan kummallista ja outoa tilannetta edessä.

Minähän en tältä kylältä tunne ketään, paitti ne joihin olen tutustunut nurkkabaarissa.
Joten tossa puoli vuotta sitten oli kovin kummallista tavata naarasmerkkinen ihminen muuallakin kuin nurkkabaarissa.
Seuraavan kerran törmättiin sattumalta kaks kuukautta sitten.
Mut nyt tavattiin viime perjantaina, sit maanantaina ja viimeksi tänään... ja paljastui, että ollaan huomenna menossa samaan paikkaan rillaamaan makkaraa.
Mitäs tää tämmöinen ny on?
Ei kait hän koita iskeä mua? Ja jos niin miksi ihmeessä?
Olenko liemessä?
et mutta kusessa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä