The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kyllä kait siellä johtoporraskin huomaa ne jotka loistavat poissaolollaan...ja toisaalta, parempi kait niitä tekemisiä ja teholukuja onkin seurata koska löysäily on pois siitä yhteisestä hyvästä. Vapautuvaan paikkaan on varmasti tulossa tehokasta tekijää.
No se meni vähän niin että kiitin kuluneista vuosista ja tanssin johtajan huoneeseen että allekirjotatko rekryluvan, rupeen heti hakemaan pätevää ja motivoitunutta :LOL:
 
En mää jaksa nyt mitään nenään vetoja tai muitakaan. Se on sellanen juttu vaan et töissä on parin viime vuoden aikana muuttunu ilmapiiri ihan paskaks ja se syö työntekijöitä.En mä oo ainut joka näin aattelee,meiltä on jo lähteny työntekijää ja lisää on lähdössä.Kuka minkäkin syyn takia mut kukaan ei oikeesti jaksa sitä ilmapiiriä.Sitte kyräillään toisia.Mulla vaan ei oo varaa lähteä sieltä pois kun on vakkari paikka.
 
En mää jaksa nyt mitään nenään vetoja tai muitakaan. Se on sellanen juttu vaan et töissä on parin viime vuoden aikana muuttunu ilmapiiri ihan paskaks ja se syö työntekijöitä.En mä oo ainut joka näin aattelee,meiltä on jo lähteny työntekijää ja lisää on lähdössä.Kuka minkäkin syyn takia mut kukaan ei oikeesti jaksa sitä ilmapiiriä.Sitte kyräillään toisia.Mulla vaan ei oo varaa lähteä sieltä pois kun on vakkari paikka.
No toi on kyllä syvältä...entäs..löytyykö sieltä semmosta hengenheimolaista jonka kanssa loiventas tunnelmia, heittäs läppää...edes yksikin riittäis jonka kanssa huumorilla vetäis päivää loppuun.

Jos kerran työpäivä on pelkkää sietämistä, niin sitten toivois sille loppupäivälle sitä mielekästä tekemistä mihin keskittyä ja mistä saada iloa.
 
Päivää kettinkiin.
Ny on äitikullan kämppä maalattu.
Kyllä äippä tykkäs hyvää kun toi homma tuli tehtyä. Vaikka oli itte sitä mieltä vähän väliä, että viittiikö ja jaksaako ja kun on hellettä ja huhhuh. Kaks iltaa tossa meni ja nyt kun se on tehty niin maailmassa on yksi iloinen äitikulta enemmän.

Nyt olen taas hetken aikaa kelpo poika.
 
En mää jaksa nyt mitään nenään vetoja tai muitakaan. Se on sellanen juttu vaan et töissä on parin viime vuoden aikana muuttunu ilmapiiri ihan paskaks ja se syö työntekijöitä.En mä oo ainut joka näin aattelee,meiltä on jo lähteny työntekijää ja lisää on lähdössä.Kuka minkäkin syyn takia mut kukaan ei oikeesti jaksa sitä ilmapiiriä.Sitte kyräillään toisia.Mulla vaan ei oo varaa lähteä sieltä pois kun on vakkari paikka.
pitäskö teidän lyödä porukalla päät yhteen ja miettiä mitä tolle ilmanhengelle pitäs tehrä

tietysti voi jäädä venailee että jos hyvä semmonen tipahtas taivaasta...
 
18 millisellä terällä kun porailee graniittiin kuutisenkymmentä reikää vaakasuoraan niin jo tuntuu siellä sun täällä. :confused:

Mut huomenna se alkaa! Viikon lapsivapaa! Tai tulee toi kesätyöläinen to-pe yöksi mutta muuten. Ja vähän niinko "loma" muutenkin kun on pääsääntöisesti kotona tehtävää kiventyöstötyötä.

Oiiiiii! :p
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä