ANOPPI NUKAHTI KESKEN LASTEN HOUDON 5V JA 6V HYPPIVÄT KLO 1:00 HEREILLÄ!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Anoppi (55v) lupasi vahtia lapsiamme ja oli aikeissa jäädä yöksi, koska oli varautunut, että meillä menee myöhään vaimon kanssa.
No me lähdimme eilen vaimon kanssa pitkästä aikaa illan viettoon ulos ja anoppi sanoi, että olkaa vain niin myöhää, kun haluatte, ettei hänellä ole mikään kiire.
No lähtiessämme sanoimme, että laittaa viimeistään lapset (5v ja 6v) yhdeksältä nukkumaan.
Ja käskin pistää heidän huoneesta pimennysverhon kiinni.
No me lähdimme n. Klo 19:00 aikaan ja ilta venhäti ja tulimme klo 1:00
Oli jo hämärää ja ensiksi ihmettelimme, että miksi lastenhuoneen verhot olivat auki ja sitten näimme, että valo kajasti heidän huoneesta.
Kun tulimme kotiin niin näimme, että 6v ja 5v hyppivät hereillä ja asunto oli karmeassa sotkussa. Keittiöstä oli muutama astia säpäleinä lattialla.
No sitten menimme olohuoneeseen ja anoppi nukkui meidän sohvalla tietämättä mitään, mitä ympäristössä oli tapahtunut tai tapahtui.
No kysyin lapsilta, että kauan hän on nukkunut niin nuorempi vastasi, että ei osaa sanoa, mutta melkein siitä saakka, kun lähditte. Ja, että tuo mummo on tosi kiva, kun hän ei pakota meitä nukkumaan. No ei varmaan, kun nukkunut kokoajan!!
Sängyt olivat vielä pedatut eli ei ole edes laittanut heitä nukkumaan!!!!
Siis lapset ovat hyppineet ja kääntäneet koko talon väärin päin ja mummo vain nukkuu. Kaiken päälle hänellä taisi olla koiran kuolat poskilla, että koira on käynyt vielä nuolemassa naamaaa eikä ole herännyt.
Ympärillä oli oikeasti ihan kamala sotku, talo oli, kuin pommin jäljiltä.
No sitten herätämme mummon ja sanomme, että mitä ihmettä nukkuu täällä. Hän oli sitten ihan nolona ja pyyteli anteeksi ja kaikkea. Lähti sitten omaan kotiinsa, vaikka oli alunperin jäämässä yöksi.
Ei hyvänen aika oikeasti!!!!!!

Eli lapsemme 5v ja 6v viettivät lähes kuusi tuntia keskenään ja vieläpä klo 19:00-1:00välillä.
Pöyristyttävää!!! Kaiken päälle ihminen vetelee vain sikeitä, vaikka ympärillä karmea hässäkkä ja kaaos!
Kyllä nyt anopin hoito vastuu pienenee!!! Oikeasti ei hyvää päivää!!

Kyseessä siis 55v hyvä kuntoinen nainen.
 
-Ylisuojelevat äipät-
"Lapsi ei mene rikki siitä jos joku hoitaa vähän eri tavalla"
"On törkeä epäluottamuksen osoitus kun valittaa turhasta."
Pakko heittää yhden valopään kommentit toisesta vastaavanlaisesta ketjusta :whistle:

Oikeasti olen henk.koht. hyvin pahoillani tilanteesta. Läheiseen ihmiseen pitäisi pystyä luottamaan, etenkin pienten lasten ollessa kyseessä.:( Mikään selitys ei korjaa tapahtunutta ja luottamusta ei kovin helposti saa takaisin. Toivottavasti löydätte luotettavan lastenvahdin jatkossa.

Oikeasti näistä "porvoolaisista" voi ottaa oppia ja miettiä mitäs jos oikeasti omalle kohdalle sattuisi näin? Hykertelisinkö vai vetäisinkö herneet nenään ja avautuisin palstalla .
 
-Ylisuojelevat äipät-
"Lapsi ei mene rikki siitä jos joku hoitaa vähän eri tavalla"
"On törkeä epäluottamuksen osoitus kun valittaa turhasta."
Pakko heittää yhden valopään kommentit toisesta vastaavanlaisesta ketjusta :whistle:

Oikeasti olen henk.koht. hyvin pahoillani tilanteesta. Läheiseen ihmiseen pitäisi pystyä luottamaan, etenkin pienten lasten ollessa kyseessä.:( Mikään selitys ei korjaa tapahtunutta ja luottamusta ei kovin helposti saa takaisin. Toivottavasti löydätte luotettavan lastenvahdin jatkossa.

Oikeasti näistä "porvoolaisista" voi ottaa oppia ja miettiä mitäs jos oikeasti omalle kohdalle sattuisi näin? Hykertelisinkö vai vetäisinkö herneet nenään ja avautuisin palstalla .
ai ootko sä se joka ei anna lapsen nukkua yötään ilman herättelyjä ettei vaan joudu oleen yli neljää tuntia pissat vaipassa? Et oo mikään sanoon koska teet jatkuvalla herättelyllä enemmän hallaa lapsillesi kuin tämä yksittäis kerta jolloin lapset valvo.
 
Hohhoijaa, porvoolaiset ovat kovasti tänään vauhdissa. Voisitte nyt hiukan enemmän yrittää näiden aloitusten kanssa, etteivät olisi ihan näin yliampuvia.
 
ai ootko sä se joka ei anna lapsen nukkua yötään ilman herättelyjä ettei vaan joudu oleen yli neljää tuntia pissat vaipassa? Et oo mikään sanoon koska teet jatkuvalla herättelyllä enemmän hallaa lapsillesi kuin tämä yksittäis kerta jolloin lapset valvo.
Mistä ihmeestä sä repäsit tosta ketjusta sen että joku oikeesti herättelee lastaan pissa vaipan vaihtoon? Mä en löytänyt sieltä sellasta?
 
ai ootko sä se joka ei anna lapsen nukkua yötään ilman herättelyjä ettei vaan joudu oleen yli neljää tuntia pissat vaipassa? Et oo mikään sanoon koska teet jatkuvalla herättelyllä enemmän hallaa lapsillesi kuin tämä yksittäis kerta jolloin lapset valvo.

No kiva, jos sun mielestä pikkuipanat voi touhata muutaman tunnin päinsä. Toivottavasti olet lapseton porvoolainen ja et koskaan ole etkä tule hoitamaan alle 18 vuotiaita tai ole missään tekemisissä hoitoa vaativien ihmisten kanssa.
 
:eek: Ei luoja, onneks ei ole lapsille mitään sattunu, eikä ole lähteneet harhailee mihinkään. Ootteko yrittäny jälkeenpäin keskustella tosta tapahtuneesta anopin kans?
Uskomatonta, eli epäiletkö, että olis vaan suorilla painaltanu nukkumaan teijän lähön jälkeen? Kyl aikuisen ihmisen on kyettävä kantamaan vastuuta väsymyksestä huolimatta. Ihmettelen vaan, että ei ole edes heränny lasten hulinointiin, koska siitä nyt aina sen verran ääntä lähtee ja viä jos on astioitakin hajonnu. Ettei olis unilääkettä ottanu?! Keskustelua anopin kanssa ja ite kyllä olisin tyrmistyny ja vaatinu heti kunnon selitystä.
 
Anoppi (55v) lupasi vahtia lapsiamme ja oli aikeissa jäädä yöksi, koska oli varautunut, että meillä menee myöhään vaimon kanssa.
No me lähdimme eilen vaimon kanssa pitkästä aikaa illan viettoon ulos ja anoppi sanoi, että olkaa vain niin myöhää, kun haluatte, ettei hänellä ole mikään kiire.
No lähtiessämme sanoimme, että laittaa viimeistään lapset (5v ja 6v) yhdeksältä nukkumaan.
Ja käskin pistää heidän huoneesta pimennysverhon kiinni.
No me lähdimme n. Klo 19:00 aikaan ja ilta venhäti ja tulimme klo 1:00
Oli jo hämärää ja ensiksi ihmettelimme, että miksi lastenhuoneen verhot olivat auki ja sitten näimme, että valo kajasti heidän huoneesta.
Kun tulimme kotiin niin näimme, että 6v ja 5v hyppivät hereillä ja asunto oli karmeassa sotkussa. Keittiöstä oli muutama astia säpäleinä lattialla.
No sitten menimme olohuoneeseen ja anoppi nukkui meidän sohvalla tietämättä mitään, mitä ympäristössä oli tapahtunut tai tapahtui.
No kysyin lapsilta, että kauan hän on nukkunut niin nuorempi vastasi, että ei osaa sanoa, mutta melkein siitä saakka, kun lähditte. Ja, että tuo mummo on tosi kiva, kun hän ei pakota meitä nukkumaan. No ei varmaan, kun nukkunut kokoajan!!
Sängyt olivat vielä pedatut eli ei ole edes laittanut heitä nukkumaan!!!!
Siis lapset ovat hyppineet ja kääntäneet koko talon väärin päin ja mummo vain nukkuu. Kaiken päälle hänellä taisi olla koiran kuolat poskilla, että koira on käynyt vielä nuolemassa naamaaa eikä ole herännyt.
Ympärillä oli oikeasti ihan kamala sotku, talo oli, kuin pommin jäljiltä.
No sitten herätämme mummon ja sanomme, että mitä ihmettä nukkuu täällä. Hän oli sitten ihan nolona ja pyyteli anteeksi ja kaikkea. Lähti sitten omaan kotiinsa, vaikka oli alunperin jäämässä yöksi.
Ei hyvänen aika oikeasti!!!!!!

Eli lapsemme 5v ja 6v viettivät lähes kuusi tuntia keskenään ja vieläpä klo 19:00-1:00välillä.
Pöyristyttävää!!! Kaiken päälle ihminen vetelee vain sikeitä, vaikka ympärillä karmea hässäkkä ja kaaos!
Kyllä nyt anopin hoito vastuu pienenee!!! Oikeasti ei hyvää päivää!!

Kyseessä siis 55v hyvä kuntoinen nainen.
 
Noin isoille lapsille voisi alkaa antaa jo vastuuta itselleenkin. Jos talo on kuin pommin jäljiltä, niin on siinä silloin lapsissakin vikaa. Meillä lapset olisivat osanneet mennä itse nukkumaan. Isän kanssa on joskus käynytkin noin, että isä on nukahtanut ennen lapsia. Lapset olivat silloin ymmärtäneet mennä itse tehdä iltapesut ja mennä nukkumaan.
 
Mistä ihmeestä sä repäsit tosta ketjusta sen että joku oikeesti herättelee lastaan pissa vaipan vaihtoon? Mä en löytänyt sieltä sellasta?
No jos kerta lapsen vieras hoitaja ei neljässä tunnissa ollut vaippaa vaihtanut - ja tämä teki hoitajasta huonon, niin pakkohan äidin itse on öisinkin vaihtaa vaippaa tiuhempaan kun kerta on varaa hoitajaa kritisoida....
 
No jos kerta lapsen vieras hoitaja ei neljässä tunnissa ollut vaippaa vaihtanut - ja tämä teki hoitajasta huonon, niin pakkohan äidin itse on öisinkin vaihtaa vaippaa tiuhempaan kun kerta on varaa hoitajaa kritisoida....
Typerin peruste ikinä, tolla perusteella lapsi ei tartte ruokaakaan päivällä kun eihän sitä yölläkään ruokita.... Ja varmaan tapauskohtainen tuollainen vaipan vaihto, kyseenalaistaisin itsekin hoitajan taitoja jos lapsen vaippa olisi ääriään myöten täynnä eikä olisi vaihdettu moneen tuntiin. Eriasia jos vaipassa ajasta huolimatta ei oo kun pienet pissat, miksi kuivaa vaippaa vaihtamaan...
 
Typerin peruste ikinä, tolla perusteella lapsi ei tartte ruokaakaan päivällä kun eihän sitä yölläkään ruokita.... Ja varmaan tapauskohtainen tuollainen vaipan vaihto, kyseenalaistaisin itsekin hoitajan taitoja jos lapsen vaippa olisi ääriään myöten täynnä eikä olisi vaihdettu moneen tuntiin. Eriasia jos vaipassa ajasta huolimatta ei oo kun pienet pissat, miksi kuivaa vaippaa vaihtamaan...
eli olit. Osui siis oikeaan.
 
Hyvinhän teillä ap loppujen lopuksi asiat oli ja lapset kunnossa. Mää jätin eräänkerran ja sen viimeisen lapseni äidilleni päivällä pariksi tuntia ja palatessa mummi nukkuu, just 2 täyttäny kiipeilee pitkin keittiön pöytiä siellä missä oli veitset, mummin lääkkeet jne. Sen koommin en ole heitä keskenään jättänyt. Siihen asti oli hoitanut lasta vastuullisesti. Mutta pienen ja vikkelän kanssa ei nukuta niin että tenava kohlaa yksikseen mitä sattuu. Eikä tuokaan anopin nukkuminen ol hyväksyttävää.
 

Yhteistyössä