...mä oon hilavitkuttimen kans niin en pysty mitään laittamaan ...joten anna palaa vaanPe ilta ja ei yhtään videota!
Korjataanpas heti moinen vääryys!
Lupa saatu että turha muidenkaan valittaa sitanna palaa vaan
*ufopääkkönen*Lupa saatu että turha muidenkaan valittaa sit
...hyviä nuggumisia sittenmää taidan lähteä nuggumaan että ei muutako disko pystyyn
paheksun muka sitte aamulla
Sä mitään nukkumaan mee ku panemaanmää taidan lähteä nuggumaan että ei muutako disko pystyyn
paheksun muka sitte aamulla
täällä olis ihan livenä.Kreisit eläinvideot tv 5 nyt.awwww
..no ihan hiien huonost*kolisuttelee kipponsa kanssa*...siis ihan hyvin tässä pärjää tai pystyy olem...tuliko se samaan aikaan?Hitsi kun jäi jännään kohtaan toi leffa.
Miten täs ny malttaa pysyä nahoissaan huomisiltaan?
toi on nyt keskittyny jahtaamaan kaikenlaisia hyönteisiä, niitä on muutamia kun oli päivän ulko-ovi auki.Tykkääkö päättömän kisu banaaneista? vai heitteleekö pitkin lattiaa?
Juu ja sunnuntaina kans...no ihan hiien huonost*kolisuttelee kipponsa kanssa*...siis ihan hyvin tässä pärjää tai pystyy olem...tuliko se samaan aikaan?
Hyvää yötä ...ja mielettömän hienoo huomista päivääja nyt nukkumaan, kerkiää melkeen 6 tuntia olemaan unessa ennenkö pitää lähteä.
öitä kaikille.
Awwww...siis hienoo...ja auts...se on sitten maanantaina tiedossa todella huonoa ja luokattoman levotonta juttua....eli ei niin mitään uutta työmaallaJuu ja sunnuntaina kans.
Prkl laita pyörät siihen rekeen äläkä manaa lunta heinäkuussa.*Tulisi ens viikolla jo pysyvät lumet*
...sen takia sä oot jo joulutunnelmissa ja jollottelet piparien perään...lumi on kyllä <3...siihen pitää päästä enkuloimaanAi niin juu, kaksi vetokoiraa täälä oottelee talven tulemista
Uus koira on ihan just meille tehty
Lisäksi se "vanhana" rekikoira veteraanina saa opettaa tuon mun kruununjalokiven vetämään myös! (uudestaan siis)
*Tulisi ens viikolla jo pysyvät lumet*