Tuutko mun kanssa en mää kuule yksin uskalla missää pihoilla nukkua.telttamajoitus ulkona.
Tuutko mun kanssa en mää kuule yksin uskalla missää pihoilla nukkua.telttamajoitus ulkona.
eihän sun tarvii kun laittaa se osote.Tuutko mun kanssa
Sitten aikanaan kun oot muuttamassa pohojammaan peruukoille omaan mökkiisi, niin mahtaa vuokraisäntä ihmetellä koristeellista seinääs ...Laitoin jo.
Ja sittenkö me nukutaan yhdessäeihän sun tarvii kun laittaa se osote.
Eikä tulis kuumaJa sittenkö me nukutaan yhdessä
no tietenki.Ja sittenkö me nukutaan yhdessä
ei niin ku tulis hiki...eiku ...*suu suppuun nyt*Eikä tulis kuuma
pihalla....eiiii...mää en uskallano tietenki.
no tulihan se sieltä.pihalla....eiiii...mää en uskalla
niin nukkua pihalla!no tulihan se sieltä.
ei taida olla paikasta kiinni.niin nukkua pihalla!
No mistä sitten Eikai sua nyt voi kukaan pelätäei taida olla paikasta kiinni.
Lapsen ymmärrän mutta mitvit se eksä teille tunkee?Huomenta!
Tovi vielä hiljaista. Lapset nukkuvat. Sit se rumba alkaa. Nimittäin loppuviikon verran meillä vierailee miehen eksä ja näiden lapsonen. Niinkuin viimekin kesänä juu.
Mut tällä kertaa olen varautunut ja mun lapset ovat myös paikalla. Sit ei tarvitse istua köökin pöydän päästä ja ihastella ja osallistua KOKO aikaa pikkuneidin tekemisiin. Tai siis eihän se nyt ole koko aika jos päivät ensiksi ollaan duunissa mutta siltä ne viimekesän pitkät illat tuntuivat.
Nokun ne asuat tuolla rapakon toiselle puolella ja pikkuneiti on vasta viisi-vuotias.Lapsen ymmärrän mutta mitvit se eksä teille tunkee?
Vois se eksä silti tuoda muksun ja kadota itte jonnekin muutamaksi päiväksiNokun ne asuat tuolla rapakon toiselle puolella ja pikkuneiti on vasta viisi-vuotias.
Ei siinä mitään, eksäkin on ihan kiva. On vaan vähän tuskastuttavaa välillä kun ite on tottunut siihen että noi lapset (siis omat, miehen ja mlloin mitkäkin lapsien kaverit) toimivat silleen ihan itseksiin. Niin ettei koko aikaa tarvitse jonkun katsoa kun vaikkapa tanssivat titi-nallen tahdissa.
Jotenkin musta tuntuu, että pikkuneitikin viihtyisi paljon premmin ellei jokaisesta sen tekemisestä tehtäisi showta.
En nyt lähtis noin radikaaleihin väitteisiin. Töissä oon mutta että hereillä ja ahkerana...Joko kaikki on heränny päivään ja ruvenneet ahkeroimaan?