vierailija
Ha ha en yhtää myöhäs mut itel 163 ja 48,6 ja tosi läski fiilis et vois se 9kg lähtee
Ei edes teinille sovi 160/alle 50! Itse olen 14 vee ja 160/54 ja olen kilpauimari että en ole edes lihava/tukeva! 160 senttisten pitä painaa 52-62kg..Äitini on sairaanhoitaja ja tietää jonkinverran asiasta..
Heitä se vaaka pois niin ei ahdista.mä oon 160 cm ja paino vaihtelee 47-49 kg. aika hyvä olo näin, 50 kg alkaa tuntua jo siltä että ahdistaa.
sairas sä oot jos oikeesti oot tota mieltä. heitä se vaaka pois ja käy puntarilla vasta vuoden päästä seuraavan kerran jos muistat. opettele elämään niin et sun on kiva olla.Pituutta 160 ja painoa 54kg ja liian lihava.49-50kg olis sopiva.olen pudottanut -28kg ja loput kilot on tiukassa
unohda ne numerot. sä oot sen näkönen kun oot. siihen et voi vaikuttaa, mutta pukeutumiseen voit. kannattaa opetella ottamaan huomioon omat vartalon muodot vaatteita ostaessa eikä yrittää väkisin muodin mukana. näin juurikin eilen naisen, jolla oli lantiota eikä näyttänyt lainkaan pahalta vaan aivan päinvastoin kun oli osannut valita sen mekon sen lantion mukaan eikä mitään vartaloa nuolevia housuja, jotka olis vaan korostanut sitä lantiota.Oon 160cm ja jotai 50-52kg oon. Toivoisin että olisin ehkä 47-49kg koska näyttää että oon tosi läski vaikka en oo mulla on vaan lantio aika iso Ja oon siis 11-vuotias
Olen 162 cm ja painan kilon enemmän ( 58 kg) ja olen todella tyytyväinen tähän olotilaan.En kyllä ymmärrä miten jotkut mallit voi painaa niin kovin vähän. Siis että miten ne tekee sen? Itse olen 162 cm ja painan 57 kg ja silti oon mielestäni normaali ja ehkä hoikkakin. Mulla on lihasta sen tiedän, mutta samalla periaatella jos olisin malli minun pitäisi painaa jotain 42 kg... En käsitä, kuka oikeasti edes pitää sellaisesta vartalosta?