Hmm.. laihuus on helppoa mutta yleensä jos pudotetaan tuolla pituudella alle 50 kg saa sanoa näkemiin rinnoille ja takamukselle - tai ainakin jommasta kummasta joutuu tinkimään kohti lauta-mallia. Eli jos ulkonäöllä on merkitystä niin ensin kannattaa treenata kuntoon sitä keskivartaloa ja vasta sitten laihduttaa loput mitkä katsoo liioiksi.Jos olisin 160 cm niin sopiva paino olis mulle n. 48-54.
:O Mun pitäis painaa 13kg enemmän kuin mitä olen painanut.. öö.. raskauksia lukuunottamatta jostain 14-vuotiaasta! No way.. Ehkä kaavana pituus - 110 olis mulle lähelle korrektia, jotta voisi itselläkin olla hyvä olo.Pituus miinus sata ihan passeli.
Et oo ylipainonen, Toi on ihan sopiva painoOon 160 cm pitkä ja painan 54kg... Tuntuu et oon ylipainone haluisin olla45-47 kg
Tuskin olet tukevahko noilla mitoilla, ehkä sulla on vääristynyt kuva itsestäsi.ite oon 160 pitkä ja painan 42 kiloo:/ silti olen vähän tukevahko mistä se voisi johtua?mutta minulle on sanottu että voin sairastua anoreksiaan.
Mun mielestä oot ali painoinen. "Normaali" 160cm pituudeltaan oleva henkilö painaisi noin 50kg .Oon 160.8cm pitkä ja painan 43.6kg kertokaa onks hyvä vai huono