Ihan kyllä ymmärrettävää, mulla pillerit toimi tosi hyvin mutta kierukka nyt ei vaikuttanut kauheen lupaavalta. Aion kyllä kokeilla uudestaan myöhemmin sit lapsen syntymän jälkeen, jos vaikka sit toimis paremmin. Ite en oo varma onko hormoonit syynä osaan lapsettomuustapauksista. (Anteeks, tykkään myös spekuloida asoita, saa skipata) Ainaki tällä hetkellä näyttää ettei siit olis mitään haittaa sillä saralla, mut eipä mitään pidemmän ajan tutkimuksia oo voitu tehä, kun koko ehkäsytyyli on aika uus, eli mahollista tietysti on, kun ne sekoittaa kropan oman hormoonitoiminnan ja ehkä toisilla se sit ei käynnistykään samalla tavalla lopettamisen jälkeen kun pitäisi. Kuparikierukka on tietty myös vaihtoehto ja ehkä sitä vois miettiä sit lapsen syntymän jälkeen.
Meillä aktiivisuus on nyt pari kertaa viikossa ja varmasti tulee lisääntyy sit kun aletaan yrittämään tosissaan, ainaki aluks. Sit varmaan laantuu taas takasin tohon pari kertaa viikossa tahtiin.[/QUOTE]
Sitä just meinaan kun ehkäisy jutut sen verran uusia juttuja ettei ole vielä tarpeeksi tietoa niistä ja niiden vaikutuksista. Itse sillon 5 vuotta sitten heräsin ja lopetin hormonit, ehkä myös hieman lapsettomuuden pelossa, mutta myös muiden syiden esim. oman terveyden takia. Ja kun meillä luonnollinen ehkäisy toiminut niin hyvin niin mikäs siinä sitten. Mutta kolmatta lasta en enää halua niin sitten joutuu ehkä miettimään uudestaan. Kuparikierukkaan en ihan täysin luota niin hieman mietityttää vielä ja sopiiko edes itselle, sen näkee sitten jos kokeilee.
Meillä aktiivisuus on nyt pari kertaa viikossa ja varmasti tulee lisääntyy sit kun aletaan yrittämään tosissaan, ainaki aluks. Sit varmaan laantuu taas takasin tohon pari kertaa viikossa tahtiin.[/QUOTE]
Sitä just meinaan kun ehkäisy jutut sen verran uusia juttuja ettei ole vielä tarpeeksi tietoa niistä ja niiden vaikutuksista. Itse sillon 5 vuotta sitten heräsin ja lopetin hormonit, ehkä myös hieman lapsettomuuden pelossa, mutta myös muiden syiden esim. oman terveyden takia. Ja kun meillä luonnollinen ehkäisy toiminut niin hyvin niin mikäs siinä sitten. Mutta kolmatta lasta en enää halua niin sitten joutuu ehkä miettimään uudestaan. Kuparikierukkaan en ihan täysin luota niin hieman mietityttää vielä ja sopiiko edes itselle, sen näkee sitten jos kokeilee.