• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kyl on hyvä olo ku on saanu kahen tunnin nokoset. Unessa mun naapuri ratsasti karhupossulla, jonka se oli ite risteyttänyt. Mä hengitin vahingossa jotai pesuainehuuruja ja oksensin joka paikkaan ja sit joku jätkä (jonka roolia en muista, joku sivurooli) kuoli ja kaikki syytti mua sen kuolemasta. Ja mun päähän tarttui joku sävel mikä on aivan mahtava! Mut tuskin mä viiden minuutin kuluttua sitä enää muistan. Sopis hyvin johonki ärsyttävään hipsteripeliin.

En tiiä kumpi oli parempi, päiväunet vai yöunet. Yöunissa mulla oli vielä keksiä.
 
Nykyään on keksitty semmoiset älykännykät jotka syö pokemoneja. Ihmissilmä niitä ei näe mutta kännykän silmä näkee. Ja jos niitä ei kännykälle metsästä niin kännykälle tulee nälkä. Sitä ei vielä tiedetä mitä tapahtuu kun kännykälle tulee nälkä.
:cautious: ihan kuin tuo perkeleen kapine ei ilman nälkääkin riittämiin piipittäisi, tärisisi, vinkuisi, kilahtelisi tai muuten pitäisi häiritsevää elämää.

ja ei, en pysty sulkemaan sitä lopullisesti. Vain laittamaan äänettömälle ja ottamaan tärinät pois.
 
:cautious: ihan kuin tuo perkeleen kapine ei ilman nälkääkin riittämiin piipittäisi, tärisisi, vinkuisi, kilahtelisi tai muuten pitäisi häiritsevää elämää.

ja ei, en pysty sulkemaan sitä lopullisesti. Vain laittamaan äänettömälle ja ottamaan tärinät pois.
Joo, mut entäs jos nälkäinen kännykkä alkaa ittekseen soittelemaan toisille kännyköille ja kyselemään, että olisko kellään heittää paria pokemonia kun en ole viikkoon saanu ruokaa?
 
Yinksu
Päivää.
Ei mulla liikaa vaatetta ole mutta liian vähän kaappitilaa. Yks vaivanen pussi tuli uffille vietävää. Vaan kun järjestelin kaapin uuteen uskoon niin kaikki ei mahtunut takaisin sinne siis parit verhot ja torkkupeittoa ja sen sellasta. Ja voisin pistää hygienia tuotteiden myyntipisteen pystyyn sen verran löyty kaikkea että ei tarvi vähään aikaan käydä ostamassa mitään. Pari avaamatonta miesten dödöäkin löyty että pitää ne jollekin lahjoittaa.
Seuraavaksi pitäis noita romukaappeja käydä läpi mut just nyt mun innostus loppu kesken. Jos vaikka joskus sattuiskin muuttamaan ( ihan varmaan joo :ROFLMAO: ) niin ei tarvis kaikkia romuja sinne raahata.

Ja mun varvas, sitä särkee:cry: En oo varma onko se minkä löin mut todennäkösesti juuri se.
 
Aurinkoisen pirskahtelevat päivändeeraukset sulle :)!

Pokemonvillitystä täälläkin, parina päivänä oon meinannut jäädä fillaroivien nuortenmiesten pyörittämäksi kun pörräävät tossa meijen pääkallopaikan likellä...mielenkiinnolla odotan milloin oma nuoriso- osasto ton hoksaa:cautious:...toistaiseksi ainakin tekemisen ja mielen täyttää aivan muut puuhat(y)

Olipas sukkelan kiirus päivä :)! Peffa kulki mukana muttamutta...aamu oli ankeutuksellinen ylösnousemuksen kurimuksessa, kippeenä ja jumissa on lihakset(o_O...mitkäköhä :D):p... Mutta eilen se tuli todistettua että siitä ei ole istumaan yhtään pitemmäksi aikaa, pakko päästä vaikka väkisin vemputtelemaan(y)...


Meikäläinen tuli sitten tänään mm.esiteltyä iloisesti "kaikelle kansalle":barefoot:...sattui aamupäivästä näkymään tirpana kylillä kaverinsa kanssa ja ipana näki mut ja kovin vienokainosti kovaa ja korkealta kiekas "Moooiii ääääiiitiii!!!!":D


Jännäkakkamomenttia oli selkeesti havaittavissa parilta mummoselta ja melkoisen monen ihmisen päät ehti siinä kääntyä niin tirpanan kuin munkin suuntaan:oops:...kun tietenkin huiskiavilkutin ja pompin moikat ipanalle :D


Jep. En osaa käyttäytyä. Vieläkään*ufopääkkönen*
 
Kyl on hyvä olo ku on saanu kahen tunnin nokoset. Unessa mun naapuri ratsasti karhupossulla, jonka se oli ite risteyttänyt. Mä hengitin vahingossa jotai pesuainehuuruja ja oksensin joka paikkaan ja sit joku jätkä (jonka roolia en muista, joku sivurooli) kuoli ja kaikki syytti mua sen kuolemasta. Ja mun päähän tarttui joku sävel mikä on aivan mahtava! Mut tuskin mä viiden minuutin kuluttua sitä enää muistan. Sopis hyvin johonki ärsyttävään hipsteripeliin.

En tiiä kumpi oli parempi, päiväunet vai yöunet. Yöunissa mulla oli vielä keksiä.
Joha on ollu unet sulla :D
 
Kyllä vaan hautausmaa on kaunis ja rauhallinen paikka kesällä tai on talvellakin mutta kesällä on mukavempi käydä.:love:
 
Ai niin...tinkunen...

Olit eilettäin käynyt hyväätahtovan veljes tykönä kuuntelemassa mitä ilmeisimmin "elämän totuuksia"...

Varmasti aikeensa ovat hyvät ja sun parasta ajatellen ja..mutta.

Ei se onni tule omistusasunnosta tai parisuhteesta. Noi on extroja. Onni ja onnellisuus on ihmisessä itessään :). Ihan hyvin vuokralla voi olla ja asua - ja jopa onnellisenakin- joko itsekseen tai kumppanin kanssa. Tai koiran. Tai tursuavan vaatekaapin.

Kun elämästä ei tiedä miten se kuljettaa itsekutakin. Jollakin voi loksahtaa palikka toisensa perään paikalleen vaivattomasti, toinen joutuu ponnistelemaan. Pääasia on kuitenki että on perustyytyväinen eloonsa. Mitään hypetyksiä ei tarvita vaan havahtuminen siihen tosiasiaan että - loppujen lopuksi mulla menee ihan hyvin :). On terveyttä - meet näyttämään sitä särkevää varvasta!!- on katto pään päällä, jääkaapissa ruokaa ja ystävä tai hyvässä tapauksessa toinenkin, jolle tarvittaessa keventää oloaan. Työpaikka on tänä päivänä luxusta, joten semmoisesta kannattaa olla jo hiukan onnellinenkin.

Kaikki muu mikä tulee, jos on tullakseen, kuvioihin on - sattumaa ja yllätyksellistä. Se miten itse suhtautuu niihin on ratkaisevaa.

Joten tinkunen - eläminen on harjoittelemista. Virheitä tekee jokainen, joku maksaa kovemman hinnan kuin toinen mutta jossain vaiheessa me kuitenkin opitaan :)...ehkä :D

Tee päivistäsi kuitenki itsesi näköisiä ja oloisia. Äläkä ikinä unohda sitä että siinä uudessa päivässä on mahdollisuuksia vaikka mihin!



...tjah, mitä lienee liipalaapailuao_O, ota onkees jotain tä ole olemati - ehkä tota jälkimmäistä mieluummin :D....Nauti siis elostasi.

Sanopa veljes tai vaikka meikäläinen mitä tahansa.


Ja iha kauheen pitkä tuli. Anteeksi.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Kyllä vaan hautausmaa on kaunis ja rauhallinen paikka kesällä tai on talvellakin mutta kesällä on mukavempi käydä.:love:
Hautausmaat on kauniita paikkoja kyllä. Itse ihastelen sitä kynttilämerta aina jouluna ja talven aikana :)...mutta vuoden ajasta riippumatta sieltä aina löytää sellaisen mukavan rauhan, silloin kun siellä piipahtaa...
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic ja Kais
Hautausmaat on kauniita paikkoja kyllä. Itse ihastelen sitä kynttilämerta aina jouluna ja talven aikana :)...mutta vuoden ajasta riippumatta sieltä aina löytää sellaisen mukavan rauhan, silloin kun siellä piipahtaa...
Joo,valomeri talvella on kaunis,mutta se lumessa rämpiminen on inhottavaa :D Kesällä on kukat kauniita ja jos sattuu kaunis lämmin päivä,niin mukava kävellä katsella ympäri hautausmaata.
 
Joo,valomeri talvella on kaunis,mutta se lumessa rämpiminen on inhottavaa :D Kesällä on kukat kauniita ja jos sattuu kaunis lämmin päivä,niin mukava kävellä katsella ympäri hautausmaata.
Kato - näin me ollaan erilaisia :)...mä kun taas tykkään rämpiä lumessa:D...kävinpä hautuumaalla tai en:)

Mutta nyt nautitaan kesästä ja sen suomasta kauneudesta, olipa paikka mikä tahansa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
vierailija
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä