Tulen nyt tännekkin avautumaan vaikken ole ennen kirjoittanut. Olen tätäkin ketjua aika tarkkaa viimeaikoina selaillut ja huomannut että monilla on ollut Sofin testeissä punertavaa viivanpaikkaa. No tottakai olen jo reilu kuukausi sitten ostanut kyseisiä Sofin testejä ja kun sellaisella nyt muutama päivä sitten ensikerran testasin ja kuivuneesta testistä juuri ja juuri erotin sellaisen viivanpaikan, pistin sen sofin merkkivikaisuuden piikkiin ja tulkitsin negaksi. Päätin kuluttaa moiset kakkatestit pois pikimmiten ja olenkin testejä uittanut joka aamu jotta kehtaa parempia tilata.
Tänään sitten katselin että olempa tullut taitavaksi kun ennen töihinlähtöä pongasin viivanpaikan niin näppärästi. Töissä sitten useamman tunnin jälkeen aloin kelaamaan että olipa se muuten oikeesti hyvin näkyvissä. Tulin kotiin ja tarkastin testisarjaa (dpo 9-12) ja totesin että tämän aamuinen on (omasta mielestä) selkeästi selvemmin näkyvissä. Saisiko nyt mielipiteitä voisiko tuo nyt näyttää raskautta
ihan oikeesti, tai kokemuksia onko sofin testien huijarihaamuissa ollut hirveesti eroja vahvuudessa? Olen kyllä hirmu aikaisilla päivillä testaillutkin. Olin varma että tissikivut ja muut oireilut johtuvat lähestyvistä menkoista ja elänyt muutenkin siinä uskossa ettei nyt tärpännyt.
Tänään haen pätevämmän testin jostain..
http://aijaa.com/J4NdLX <-Tuossa olis kuva ja kuvassa nuo testit dpo 9-12 joista
ylin on dpo 12 ja alin 9. Mielipiteitä arvoisat kanssatestaajat?