no olipas rakentava puhelu jos kummassaki päässä lankaa alettiin märisemäänMää sanon nyt kans et VMP! Vittu tunti puhelimes ja itkuu kummassakin päässä ja .. Voi vittu mä vaan sanon!
no olipas rakentava puhelu jos kummassaki päässä lankaa alettiin märisemäänMää sanon nyt kans et VMP! Vittu tunti puhelimes ja itkuu kummassakin päässä ja .. Voi vittu mä vaan sanon!
Täyttä paskaa se oli. Vielä vol2 tuli kans samaa paskaa.no olipas rakentava puhelu jos kummassaki päässä lankaa alettiin märisemään
Ei tuu ei. Täällä on poliisit. Töllössä.töllöttimestäkään ei perinteisesti tule mitään kateltavaa.
Öitä..vaan mä vilahdan nyt unikuville.
Sitten kun aikas on, niin nuku hyvin ja sikeesti. Kauniita unia *pus*
asiahan ei minulle kuulu, mutta kenen kanssa sä oikein puhuit.Täyttä paskaa se oli. Vielä vol2 tuli kans samaa paskaa.
no hyvä ettei kotona.Ei tuu ei. Täällä on poliisit. Töllössä.
ei kai nyt tähän aikaan vielä.Öitä
löytyykö sun puhelimesta semmonen punanen luurittimen kuva?Täyttä paskaa se oli. Vielä vol2 tuli kans samaa paskaa.
Nääh. Mää sain lapsen takas lomalta, panin sen nukkumaan ja tehdään Mr. Raffin kanssa iltapalaajoko kaikki meni taas nukkumaan.
Ei vielä. Lomalla saa kupeksia mielensä mukaan.ei kai nyt tähän aikaan vielä.
Ei se mitään auta.löytyykö sun puhelimesta semmonen punanen luurittimen kuva?
sitäkin sopii painaa jos tarve vaatii
outoa, luulis pastanlappamisen tyrehtyvän punasen luurin painallukseen...Ei se mitään auta.
Niin luulis mut ei se aina niin mee.outoa, luulis pastanlappamisen tyrehtyvän punasen luurin painallukseen...
annappa esimerkkiNiin luulis mut ei se aina niin mee.
Täh?annappa esimerkki
siitä, että miten muka punasen luurin painallus ei katkase pastatulvaaTäh?
Onko Rusketusraidat Lähdetkö Lennolle? Missä sulla on ne?en ole kattonu kenenkään seurassa, samaa sarjaa titanicin kanssa. vmp.
No onhan sitä viestitkin keksitty. No , viesteissä ei ihan niin paha kun siinä ei välity ääni.siitä, että miten muka punasen luurin painallus ei katkase pastatulvaa
Ei ei. Hän tuskin tänne päin ees hönkäsee.Ei kait vaan mr hyypiö heittele tinkulaan sontaa just kun tinku on alkanut toipumaan?
Ootko tinku koko aan vain the ketju-puolella? Et lue niitä muita ollenkaan?Ei kait vaan mr hyypiö heittele tinkulaan sontaa just kun tinku on alkanut toipumaan?
Mitä vittua? Asiahan ei sulle kuulu mut kyllä mä luen mut ei mulla oo tarvetta kommentoida juuri mihinkään muihin ketjuihin. Täs ketjussa kun voi aivotkin olla narikassa.Ootko tinku koko aan vain the ketju-puolella? Et lue niitä muita ollenkaan?
Aika suppea näkemys tulee kaikesta...