The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Haittaaks se, paan sen siivoomaan
Nyt näyttäis vähän siltä, et oot kolauttanut pääsi pahasti. Kun teksti loppuu, joku varmaan tulee ja rikkoo ikkunan, jos et avaa ovea. Mie varotan vaan, ettei tule yllätyksenä;-)
Joskus se kolahdus vie hengen vasta seuraavana yönä - siis ei sais nukahtaa nyt, jos et ole varma, kolahtiko pää vai ei:confused:
Oikeastaan sun tarvii nyt käydä kuvauttamassa se pää, kun ethän voi muistaa, mitä et muista:geek:
 
Itselläni kohoaa verenpaine ihmisten seurassa.
Kaksi tuntia ja mittari huutaa punasella ja hälytysvalot vilkkuu.

ps. Teitä en laske ihmisiksi. Enkä tytärtä. Tässä tapauksessa.
No kun ei oo jälkikasvuu eikä mitään niin vähän tuntee olonsa yksinäiseks.Kyllähän sitä nuorena oli seuraa kun kaikki oli sinkkuja mut nyt tilanne ihan eri joten...Mulla toi mittarin huuto riippuu ihan siitä kenen seurassa olen.
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
vierailija
Itselläni kohoaa verenpaine ihmisten seurassa.
Kaksi tuntia ja mittari huutaa punasella ja hälytysvalot vilkkuu.

ps. Teitä en laske ihmisiksi. Enkä tytärtä. Tässä tapauksessa.
Mahtuuko siihen kakstuntiseen kahvikekkerit? Olen pannut merkille, että Hermesetasia käyttävillä on korkea verenpaine, mutta eiväthän he sitä usko, kun ei ole lääkäri kieltänyt. No, en laita pöytään sitä natrium-pötkylää, jos ei erikseen vaadita. Omapahan on asiansa - mut kerron nyt, kun tuli mieleen. Ei ne ajatukset minua varten ole:)
 
Mahtuuko siihen kakstuntiseen kahvikekkerit? Olen pannut merkille, että Hermesetasia käyttävillä on korkea verenpaine, mutta eiväthän he sitä usko, kun ei ole lääkäri kieltänyt. No, en laita pöytään sitä natrium-pötkylää, jos ei erikseen vaadita. Omapahan on asiansa - mut kerron nyt, kun tuli mieleen. Ei ne ajatukset minua varten ole:)
Kyllä kahdessa tunnissa ehtii kahvit juoda. :ROFLMAO:
Hermesetasia en kahvissa käytä, enkä sokeria.
 
vierailija
Kyllä kahdessa tunnissa ehtii kahvit juoda. :ROFLMAO:
Hermesetasia en kahvissa käytä, enkä sokeria.
On muuten tosi pienestä asiasta kiinni hyvä olo joskus: lainasin isännän sukkia, vaikka ne on liian isot mulle ja sen nilkka on paksumpi kuin mulla, tuli aika pian huono olo:-(
No, se olo muuttui välittömästi sitten, kun otin ne sukat pois! Joskusmuinoin leikkasin sen sukista kuminauhat pois (reippaasti vaan nurjalta puolelta koko rivi poikki---) kun mun mielestä sukat ei saa puristaa yhtään eikä myöskään muut vatteet. No, aika pian tuli valitus, kun huomasi mun hyväätarkoittavan palveluksen...
http://www.solunetti.fi/fi/histologia/verenkierto/
Samoin istuessa ei saa pitää jalkoja ristikkäin, päällekkäin - eihän veri pääse kunnolla kiertämään! Petipotilailla on usein tapana pitää käsiä ylhäällä tyynyn tai pään alla--- mites siinä käy verenpaineiden? Kysyn vaan.... en tiedä. Mut meillä ei ole lääkityksiä ollenkaan.
 
vierailija
Nyt näyttäis vähän siltä, et oot kolauttanut pääsi pahasti. Kun teksti loppuu, joku varmaan tulee ja rikkoo ikkunan, jos et avaa ovea. Mie varotan vaan, ettei tule yllätyksenä;-)
Joskus se kolahdus vie hengen vasta seuraavana yönä - siis ei sais nukahtaa nyt, jos et ole varma, kolahtiko pää vai ei:confused:
Oikeastaan sun tarvii nyt käydä kuvauttamassa se pää, kun ethän voi muistaa, mitä et muista:geek:
---tai sit meni kuvauttamaan, mut ei "muistanu" ilmoittaa sitä enää:whistle:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä