kokoajan, mutta en anna häiritä.No ei tee ei.,mut eikö sua koskaan tympäse se yksin tekeminen ja oleminen? ...tai ehkä tiedän vastauksen jo..
kokoajan, mutta en anna häiritä.No ei tee ei.,mut eikö sua koskaan tympäse se yksin tekeminen ja oleminen? ...tai ehkä tiedän vastauksen jo..
ahaSain mä sentää pesukoneen pyörimään,pitää noi oksennuksen sotkemat pippalo vaateet pestä. Seuraavaks pitäs pyyhkeitä pestä.
No en mäkään aina mut tälleen kun on vaan aikaa niin tympii ihan sikana.kokoajan, mutta en anna häiritä.
No ei oo oksennuksessa
Nyt näyttäis vähän siltä, et oot kolauttanut pääsi pahasti. Kun teksti loppuu, joku varmaan tulee ja rikkoo ikkunan, jos et avaa ovea. Mie varotan vaan, ettei tule yllätyksenä;-)Haittaaks se, paan sen siivoomaan
*Pakkaa kiikarit, jeesusteippirullan, ym tarveaineita laukkuun.."älä nyt osotettas sentään laita, joku vinoon kasvanu mamma tekee vielä terroristihyökkäyksen sun kotiis.
No kun ei oo jälkikasvuu eikä mitään niin vähän tuntee olonsa yksinäiseks.Kyllähän sitä nuorena oli seuraa kun kaikki oli sinkkuja mut nyt tilanne ihan eri joten...Mulla toi mittarin huuto riippuu ihan siitä kenen seurassa olen.Itselläni kohoaa verenpaine ihmisten seurassa.
Kaksi tuntia ja mittari huutaa punasella ja hälytysvalot vilkkuu.
ps. Teitä en laske ihmisiksi. Enkä tytärtä. Tässä tapauksessa.
Mahtuuko siihen kakstuntiseen kahvikekkerit? Olen pannut merkille, että Hermesetasia käyttävillä on korkea verenpaine, mutta eiväthän he sitä usko, kun ei ole lääkäri kieltänyt. No, en laita pöytään sitä natrium-pötkylää, jos ei erikseen vaadita. Omapahan on asiansa - mut kerron nyt, kun tuli mieleen. Ei ne ajatukset minua varten oleItselläni kohoaa verenpaine ihmisten seurassa.
Kaksi tuntia ja mittari huutaa punasella ja hälytysvalot vilkkuu.
ps. Teitä en laske ihmisiksi. Enkä tytärtä. Tässä tapauksessa.
Kyllä kahdessa tunnissa ehtii kahvit juoda.Mahtuuko siihen kakstuntiseen kahvikekkerit? Olen pannut merkille, että Hermesetasia käyttävillä on korkea verenpaine, mutta eiväthän he sitä usko, kun ei ole lääkäri kieltänyt. No, en laita pöytään sitä natrium-pötkylää, jos ei erikseen vaadita. Omapahan on asiansa - mut kerron nyt, kun tuli mieleen. Ei ne ajatukset minua varten ole
On muuten tosi pienestä asiasta kiinni hyvä olo joskus: lainasin isännän sukkia, vaikka ne on liian isot mulle ja sen nilkka on paksumpi kuin mulla, tuli aika pian huono olo:-(Kyllä kahdessa tunnissa ehtii kahvit juoda.
Hermesetasia en kahvissa käytä, enkä sokeria.
En ainakaan mene sinne, mut ei voi sanoa, ettei kukaan tienny.---no nyt se pyörty
---tai sit meni kuvauttamaan, mut ei "muistanu" ilmoittaa sitä enääNyt näyttäis vähän siltä, et oot kolauttanut pääsi pahasti. Kun teksti loppuu, joku varmaan tulee ja rikkoo ikkunan, jos et avaa ovea. Mie varotan vaan, ettei tule yllätyksenä;-)
Joskus se kolahdus vie hengen vasta seuraavana yönä - siis ei sais nukahtaa nyt, jos et ole varma, kolahtiko pää vai ei
Oikeastaan sun tarvii nyt käydä kuvauttamassa se pää, kun ethän voi muistaa, mitä et muista
--siis ei nähny? Eikä nähny enää näppistäkäänNo ei täältä sit montaa kilometriä sinne ole. Eikö muka pisaran pisaraa näkynyt?
minne sieki katosit?kokoajan, mutta en anna häiritä.
Yksin olemisessa ja tekemisessä on se kökkö juttu, että tekemisiä on ihan liian helppo siirtää myöhemmäksi... ja myöhemmäksi.No en mäkään aina mut tälleen kun on vaan aikaa niin tympii ihan sikana.
Yksin olemisessa ja tekemisessä on se kökkö juttu, että tekemisiä on ihan liian helppo siirtää myöhemmäksi... ja myöhemmäksi.
Kun on kaveri touhussa mukana niin meinatuksi aiottu homma yleensä tulee tehdyksikin.
Kissat on ku emäntänsä. Niitä ei kiinnosta v*tun vertaaVai ei Bitchin kissoissa ole vauhtia?
Ne pitää ilmoittaa kissojen kuntokouluun.
Tarvitaan vain sopiva kolli ja jo alkoi kiinnostamaan....Kissat on ku emäntänsä. Niitä ei kiinnosta v*tun vertaa