No sen sie tiiät, mut jos nämä kaikki kaverit ei tiedä, tässä dokumenttia:pohjan perä on tietenki peräpohjolassa
mulla olis.Nyt maistuis se metukka voikkari mut ei oo metukkaa
nii tietysti on.mulla olis.
Mulla on metukkaakinNyt maistuis se metukka voikkari mut ei oo metukkaa
Ei täälä keravan kalevassa tuusulan ja keravan rajallaMajuriiii! Katsohan ulos, katsohan. Jo ripsii!
Lähe sinäkin hautuumaalla käymään moikkaamassa sukulaisia.No niin onki tylsää...varmaan pitäs jotain järkevää keksii mut mitä se sit olis... ollapa kakara niin paineltais tuolla pyörillä pitkin poikin mut tylsä aikuisuus,yksin pitää kaikki tehä
Meillä ei oo koskaan tyksääNo niin onki tylsää...varmaan pitäs jotain järkevää keksii mut mitä se sit olis... ollapa kakara niin paineltais tuolla pyörillä pitkin poikin mut tylsä aikuisuus,yksin pitää kaikki tehä
Ei oo täälläpäin hautuumailla meijä sukulaisii,kyllä ne on kaikki tuola kaukana kaukana että ei voi nyt lähtee moikkaamaan.Lähe sinäkin hautuumaalla käymään moikkaamassa sukulaisia.
Tääl kyl. Eikä oo hajuakaan miksi tätä aluetta kutsutaan.Ei täälä keravan kalevassa tuusulan ja keravan rajalla
niin pitää juu, kukaan ei tee puolesta mitään.yksin pitää kaikki tehä
Aha, mä asun tuollaTääl kyl. Eikä oo hajuakaan miksi tätä aluetta kutsutaan.
älä nyt osotettas sentään laita, joku vinoon kasvanu mamma tekee vielä terroristihyökkäyksen sun kotiis.
No ei täältä sit montaa kilometriä sinne ole. Eikö muka pisaran pisaraa näkynyt?
Haittaaks se, paan sen siivoomaanälä nyt osotettas sentään laita, joku vinoon kasvanu mamma tekee vielä terroristihyökkäyksen sun kotiis.
ei haittaa.Haittaaks se, paan sitä
No ei tee ei.,mut eikö sua koskaan tympäse se yksin tekeminen ja oleminen? ...tai ehkä tiedän vastauksen jo..niin pitää juu, kukaan ei tee puolesta mitään.
Ei, mut toi kuuro, joka on espoon päällä nyt voi antaa vettä tähänkinNo ei täältä sit montaa kilometriä sinne ole. Eikö muka pisaran pisaraa näkynyt?