The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...vaan nyt mä tassuttelen hyvin selkokielisesti nukkumaan :)

...jos nyt oikeesti ehtisin kroppani roudaamaan sänkyyn asti, viime yönä - itseasiassa aamuyön tunteina - havahduin sohvalle käpertyneenä :D

Hyvää yötä, näe kauniita unia ja nuku hyvin :)*pus*
 
Pilkulleen viilaamisen hommat on tänään sujuvasti olleet lomatunnelmissa:cautious:

Mä mitenkään tuuliviirinä ole o_O:D...ihan selkeesti sanoin kuitenki että mieluummin hajusteettomia mutta miedosti hajustettukin käy( meillä varsinkin hurmuri tykkää niistä)...

Ja ne muut..no, ulos joutavat :D
Juu ensin sanoit että ehdottomasti ei ja sitten että oikeestaan kaikki käy kuitenkin o_O:D
Sitten näemmä just äskön sanoit lopuksi että pihalle kuitenkin kaikki:cautious::confused:

Naiset..
;)
 
Juu ensin sanoit että ehdottomasti ei ja sitten että oikeestaan kaikki käy kuitenkin o_O:D
Sitten näemmä just äskön sanoit lopuksi että pihalle kuitenkin kaikki:cautious::confused:

Naiset..
;)
:cautious:....mä mikään hankala oo...
:D

Joo. Ensin sanoin että ei tuoksullisia. Jos saan valita, niin mieluusti ei. Mutta kun ei aina saa.

Ja silloin - :) - miedosti tuoksuvat käyvät, kunhan ei laita useaa samanaikaisesti. Eli maltillisesti. Kunnolla tuoksuvat pääsevätkin sitten lyhtyihin - ulos.

Eli mikä tässä nyt kärvisteli. Ykkösvaihtoehto: ei tuoksua.
Kakkosena: miedot maltillisesti ok.
Kolmantena: hurjasti tuoksuvat pellolle.

Miehet. Aina vänkäämässä ;)
 
Huomenia, aurinkoista sellaista :)

...muuten..se heräämisentunne kun oot sisällä iiiihanan hattarallisen höttöisessä unessa:rolleyes:....niin sitten tulee joku hiien kummajainen ja puffauttaa yhdellä terävällä metrinpituisella neulalla poks! vaan unen hävyksiin:confused:...ja sitten sitä saakin huomata että onneksi ei nukutakaan ennää eikä kyllä ketturoidutakaan joten pompsahdapas ylös...o_O

Pääkkönen ei ole herännyt eli jotain aamupalaa koneeseen...kaksi ihanaa sipisijää on aamuseurana :)
 
Huomenia, aurinkoista sellaista :)

...muuten..se heräämisentunne kun oot sisällä iiiihanan hattarallisen höttöisessä unessa:rolleyes:....niin sitten tulee joku hiien kummajainen ja puffauttaa yhdellä terävällä metrinpituisella neulalla poks! vaan unen hävyksiin:confused:...ja sitten sitä saakin huomata että onneksi ei nukutakaan ennää eikä kyllä ketturoidutakaan joten pompsahdapas ylös...o_O

Pääkkönen ei ole herännyt eli jotain aamupalaa koneeseen...kaksi ihanaa sipisijää on aamuseurana :)
Mua oisi saattanut vielä hetken nukuttaa, mutta nuo tapoihinsa kangistuneet kissavanhukset oli kovin sitä mieltä, että aamuruoka-aika on ollut jo kauan sitten. Toinen heitti kaukosäätimen sohvalta ja toinen tuli kutittamaan naamaa viiksillä. Sitten ne molemmat ilahtui että ai sä heräsit, mites ois safkan laita
 
Mua oisi saattanut vielä hetken nukuttaa, mutta nuo tapoihinsa kangistuneet kissavanhukset oli kovin sitä mieltä, että aamuruoka-aika on ollut jo kauan sitten. Toinen heitti kaukosäätimen sohvalta ja toinen tuli kutittamaan naamaa viiksillä. Sitten ne molemmat ilahtui että ai sä heräsit, mites ois safkan laita
No hienoo..toinen riehuu ja toinen hyppii silmille...

Siellä on rock'n'roll- meininkiä heti aamusta :eek: :D
 
:cautious:....mä mikään hankala oo...
:D

Joo. Ensin sanoin että ei tuoksullisia. Jos saan valita, niin mieluusti ei. Mutta kun ei aina saa.

Ja silloin - :) - miedosti tuoksuvat käyvät, kunhan ei laita useaa samanaikaisesti. Eli maltillisesti. Kunnolla tuoksuvat pääsevätkin sitten lyhtyihin - ulos.

Eli mikä tässä nyt kärvisteli. Ykkösvaihtoehto: ei tuoksua.
Kakkosena: miedot maltillisesti ok.
Kolmantena: hurjasti tuoksuvat pellolle.

Miehet. Aina vänkäämässä -> heti pellolle;)
kaikki vaan pellolle ja alkanutta päivää :LOL:
vähän muokkasin sun viestiä tuolta lopusta.
 
..no kuka sitä jaksaakaan riehua enää sen jälkeen, kun masu on pömpsillään.

...sen sijaan kun kissoista on kyse, niin levollinen pötköttely on vain ulkoista...uusia kimpoiluja on taatusti tuonnempana tiedossa hyvin suunnitellusti:sneaky:
Ei noi enää jaksa kimpoilla, toinen on 18 ja toinen 17. Linnutkin saa hyppiä pihassa miten tykkäävät
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä