Unohtuiks sulla verhot auki päiväksi?onkohan päivällä paistanu aurinko enemmänkin, sisällä +30 astetta.
Unohtuiks sulla verhot auki päiväksi?onkohan päivällä paistanu aurinko enemmänkin, sisällä +30 astetta.
ei auta verhot mitenkään kun toi seinä lämpenee kunnolla niin ei jäähdy moneen päivään vaikka ilma jäähtyiskin.Unohtuiks sulla verhot auki päiväksi?
mitä sää sit syöt??ei oo niska kipeenä kun laittaa puhaltimen ykkösnopeudelle, eikä se sillon pidä pahaa mölyäkään.
en syö muutenkaan jäätelöä.
Eikos "pojat" o vähän väärä sana kun puhutaan viiskymppisistä?Koskas pojat on viimeks käyny ostaa irtojätskit kiskalta?
lihaa.mitä sää sit syöt??
älä nyt liiottele, mun ikää alennettiin 4 kymppiin just muutama viikko sitten.Eikos "pojat" o vähän väärä sana kun puhutaan viiskymppisistä?
Sä oot sitte huijannu kun oot sanonu olevas kympin vanha...Eikos "pojat" o vähän väärä sana kun puhutaan viiskymppisistä?
Ei sitä nyt aina voi syödä...lihaa.
no ei voi ei. syön aika usein jäniksen ruuat.Ei sitä nyt aina voi syödä...
Kymppivanhana mä päätin lopettaa vanhenemisen.Sä oot sitte huijannu kun oot sanonu olevas kympin vanha...
Sä ootkin kolmikymppinen NihPäivempää.
Mä oon muutamaa viikkoa vaille 46 ja ihan satavarmasti kukaan ei erehdy pitämään mua kymppivanhana. Tai kakskymppivanhana.
No ainaki!Sä ootkin kolmikymppinen Nih
Pojat on poikia.Eikos "pojat" o vähän väärä sana kun puhutaan viiskymppisistä?