HeippapeippaHeipparallaa, mitäs uutta teille?
Loma
Mitäs sulle papunen?
HeippapeippaHeipparallaa, mitäs uutta teille?
Paheksun tuollaista turhaa tuhlailuaPäivää /iltaa
Olin kaupungilla,monta tuntia
Löysin mekon 8€ ja paidan alle 3€
Ja herkkutelin ihan uunaalleen
Tylsää arkea vain. Päivän kohokohta on, kun löytää monta senttiä pitkän käsikarvanHeippapeippa
Loma
Mitäs sulle papunen?
Mulla on pieni roskapussi autossa jonka viskaan sit roskiinKatos ku on olemassa sellanen sanonta, että "pidä suomi siistinä, aloita autosta"
No ei ollu turhaa tuhlailua vaatteita aina tarviaa ja kannattaa ostaa tarjouksesta ( ei tarvia alasti kulkea,joku voi menettää näkönsä) ja hyvä syyvä ja juua jotakin ettei pyörry.Paheksun tuollaista turhaa tuhlailua
Kuha ei pitkän nenäkarvanTylsää arkea vain. Päivän kohokohta on, kun löytää monta senttiä pitkän käsikarvan
Mää ostin boleron, 15€ alehintanen. En mää välttämät sitä ois tarvinnu mut...jos laitan päälleni kun lähetään tos hippailee.Päivää /iltaa
Olin kaupungilla,monta tuntia
Löysin mekon 8€ ja paidan alle 3€
Ja herkkutelin ihan uunaalleen
mikä se on ?boleron
Mää ostin boleron, 15€ alehintanen. En mää välttämät sitä ois tarvinnu mut...jos laitan päälleni kun lähetään tos hippailee.
Ei mittää. Ajattelin että mun on helpompi laittaa.Kiitti boobis, meinasin just laittaa et voiks joku linkata kuvan kun en mää harmaana osaa...enkä osaa selittää millanen se on.
sun varvas, joko on mustaks muuttunu.millanen se on.
Mä voin lainata sulleilmankos mulla ei ole tollasta vaatekaapissa.
Ei se musta oo mut kyllä se arka on.sun varvas, joko on mustaks muuttunu.
Mikäs sun varpaaseen on tullu ?Ei se musta oo mut kyllä se arka on.
Liukastuin eilen suihkusta tullessa ja jalka lipes alta, siinä puoli rähmälläni sit loukkasin pari varvasta.Jalkaki oli eilen kipee mut ei se enää tunnu ainoastaan noi pari varvasta.Mikäs sun varpaaseen on tullu ?
Moi moi huitoo takaisin