The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...mä olen velho:sneaky:..tuurillaan ne kauhukokitkin näemmä onnistuu :D

Ja...mä olin laittanut tonne sipulia, aiempaa enemmän valkosipulia ja mausteitakin erilaisella otteella...ja nuilla lautaset tyhjinä!!


Eli nälkä oli :)
Noin sitä sujuvasti huijataan :sneaky:(y)

Mie sain huijattua ipanalle aikoinaan herkkusieniä kun pohdittiin, että pakko niiden on olla herkkua kun niin herkkunimi on sienelle annettu. Ja olihan ne herkkua :LOL:.
 
älä kummiskaan jarruta äkisti ja jää keskellä tietä poroa kuvaamaan

se ei voi olla niin tärkeetä että koko nelostie pysäytetään yhden porokuvan takia
Muistaakseni niitä jolkottaa siellä tien vierellä ja aika usein tielläkin ihan riittämiin het Kuusamon jälkeen. Eiköhän me yksi kuva saada napattua aiheuttamatta järkyttävää liikenneruuhkaa.
Reittisuunnitelma on selkeä. Yöpyminen varattu ja koko päivä aikaa ajella kohteeseen. Seuraavana päivänä toista reittiä alaspäin ja toinen yöpyminen. Kolmas päivä siksakataan taas jossain päin. Selkeetä.
 
Noin sitä sujuvasti huijataan :sneaky:(y)

Mie sain huijattua ipanalle aikoinaan herkkusieniä kun pohdittiin, että pakko niiden on olla herkkua kun niin herkkunimi on sienelle annettu. Ja olihan ne herkkua :LOL:.
Aivan:), näppärää meininkiä sielläkin.

Mä tosin ehdin jo luimistella, kun tämä yks hurmuri on varusteltuna supertarkalla sipulitutkalla, että näinköhän näpeille tulee... No ei tullu*ufopääkkönen*:)!

Ja tää toinen puolestaan on nuitten mausteitten kans haastavampi tapaus mutta...hyvää kuulema oli, vaikka jotain outoa makua löytyi :D

Onneksi kolmas on vielä - kopkopkop kopisee puupääkkönen - iisi tapaus :)

Ei voi muuta olla kuin tyytyväinen tyhjistä lautasista :)
 
Muistaakseni niitä jolkottaa siellä tien vierellä ja aika usein tielläkin ihan riittämiin het Kuusamon jälkeen. Eiköhän me yksi kuva saada napattua aiheuttamatta järkyttävää liikenneruuhkaa.
Reittisuunnitelma on selkeä. Yöpyminen varattu ja koko päivä aikaa ajella kohteeseen. Seuraavana päivänä toista reittiä alaspäin ja toinen yöpyminen. Kolmas päivä siksakataan taas jossain päin. Selkeetä.
jos lähestyt Kuusamoa Oulun suunnasta niin viimestään Taipaleenharjusta alkaen saa olla varuillaan
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Iltaa :coffee: tuumailin tässä aamupäivällä ettei millään malta pyrstöllään istua. Maailma on suuri ja ihmeellinen. Lapselle täytyy näyttää poro. Huomenna Lappiin.
Oi morjens :)! Aivan mielettömän mahtavasti tuumailtu pyrstönsä kanssa!
Huikeeta elämysreissua teille ja sopivasti oikeisiin kohtiin parkkeerattuja porosia :)
(mä oon niin kade nyt...mutta hyvällä tavalla :))
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Aivan:), näppärää meininkiä sielläkin.

Mä tosin ehdin jo luimistella, kun tämä yks hurmuri on varusteltuna supertarkalla sipulitutkalla, että näinköhän näpeille tulee... No ei tullu*ufopääkkönen*:)!

Ja tää toinen puolestaan on nuitten mausteitten kans haastavampi tapaus mutta...hyvää kuulema oli, vaikka jotain outoa makua löytyi :D

Onneksi kolmas on vielä - kopkopkop kopisee puupääkkönen - iisi tapaus :)

Ei voi muuta olla kuin tyytyväinen tyhjistä lautasista :)
Mie piilotin tässä taannoin ruokaan jopa raakaa sipulia. Oli kuulemma hyvää :eek:.

:D
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä