Joskus 90-luvun lopullaTäällähän on nyt vaihtoehtoja tykätä ja antaa peukkuja kuten facessa konsanaan, millon tälläiset muutokset tullu?
Joskus 90-luvun lopullaTäällähän on nyt vaihtoehtoja tykätä ja antaa peukkuja kuten facessa konsanaan, millon tälläiset muutokset tullu?
Mutta jos muukin kroppa on hoikka niin miks ei.Miun täytyy myöntää, että semmoiset pulkannarua muistuttavat kintut miehellä on vähän ja niihin vielä pillifarkut on .
Miun silmät kärsiiMutta jos muukin kroppa on hoikka niin miks ei.
Pillifarkut ei sovi.
Miun täytyy myöntää, että semmoiset pulkannarua muistuttavat kintut miehellä on vähän ja niihin vielä pillifarkut on .
Ehkette vain ymmärrä hyvän päälle, hyvät neitokaiset.No juurikin näin.
Aina voi kehittyäEhkette vain ymmärrä hyvän päälle, hyvät neitokaiset.
Mun hyvä on sellanen masullinen mies jolla on jaloissakin lihaa.Ehkette vain ymmärrä hyvän päälle, hyvät neitokaiset.
...mulla ei sitten varmaan silmiäkään ooMiun silmät kärsii
Juu, on kyllä.Mun hyvä on sellanen masullinen mies jolla on jaloissakin lihaa.
Mää tapailin joskus parisen vuot sit sellasta pitkää ja hoikkaa...tunsin itteni ihan virtahevoks sen rinnallaSemmoselta hoikaltakin voi saada hyvät kyydit. Mut mä olen aika lailla kaikkiruokainen. Noin niinku parisuhdetta ajatellen.
Mä en ja olen sua isompi.Mää tapailin joskus parisen vuot sit sellasta pitkää ja hoikkaa...tunsin itteni ihan virtahevoks sen rinnalla
Heh, minun rinnalla olisit sitten pieni keijukainenMää tapailin joskus parisen vuot sit sellasta pitkää ja hoikkaa...tunsin itteni ihan virtahevoks sen rinnalla
sotanorsun identiteettikriisiMää tapailin joskus parisen vuot sit sellasta pitkää ja hoikkaa...tunsin itteni ihan virtahevoks sen rinnalla
Ei se yhtään haittaisHeh, minun rinnalla olisit sitten pieni keijukainen
Jokaisella on kai ne omat mistä tykkää.Mulla on tainnut noita miehiä olla 170 senttisistä kuuskytkiloisista melkein parimetrisiin ja satakakskyt kiloisiin ja sanoisin, että koolla/painolla/pituudella ei oo mitään väliä.
Pituudella on väliä. En tykkää kamalan pitkistä miehistä. N.166-176cm on sopiva.Mulla on tainnut noita miehiä olla 170 senttisistä kuuskytkiloisista melkein parimetrisiin ja satakakskyt kiloisiin ja sanoisin, että koolla/painolla/pituudella ei oo mitään väliä.
Mä en oo tossakaan kranttu. Kunhan ei oo mua lyhyempi ja kunhan yletyn pussaamaan.Pituudella on väliä. En tykkää kamalan pitkistä miehistä. N.166-176cm on sopiva.