Mitralaisuus, Jeesus-kandidaatit ym.kristinuskon kilpailijat antiikin aikoina

Ja ei musta olisi lapsena tuntunut kurjalle jos olisin vaikka rikkonut ikkunan tahallani ja sit olisin joutunut odottamaan isän reaktiota peloissani.

.
Ristiriitasta höpinää. Oletko aineissa.
Pelottaa mutta ei tunnu kurjalle?
Mitäs virkaa sitten on rangaistuksellakaan tai isän ärjynnällä, jos ei tunnu kurjalta.
Kyllä kurjalta pitää tuntua, jos väärin tekee.
Psykopaateilta se tunne puuttuu.

no siis sama ku mulla huminen o nsittenkun ehrää ja katoin niin oot elossa huomenna so no wirries mutta elä oo niin tuhma sille echolle ;)ja hyvää saunapäivää sullekkin nyt musaa ...
Kiitos ja samoin sulle.
En ole koskaan echolle ilkee, tai jos olen, se ymmärtää kyllä tai ei revi pelihousuja ainakaan. Kyllä meillä vallitsee jonkunlainen hyvä henki keskenämme, vaikka heitellään piikkejä sarjatulena, erilaisia kun ollaan. Mutta se on elämän suola, erilaisuus (ja huumori)
.Musa, hyvä idea. (y)

vierailija
Kiitos ja samoin sulle.
En ole koskaan echolle ilkee, tai jos olen, se ymmärtää kyllä tai ei revi pelihousuja ainakaan. Kyllä meillä vallitsee jonkunlainen hyvä henki keskenämme, vaikka heitellään piikkejä toisillemme, erilaisia kun ollaan. Mutta se on elämän suola, erilaisuus ja huumori.
Musa, hyvä idea. (y)
joo kylhän teijän tunteet on tullu aika tutuiksi täällä ollessa emmäkään niin tosissani ollu. Kuhan pistin sut rippituoliin hetkeks vaikka mitään et myöntänykkään.

Kiitos ja samoin sulle.
En ole koskaan echolle ilkee, tai jos olen, se ymmärtää kyllä tai ei revi pelihousuja ainakaan. Kyllä meillä vallitsee jonkunlainen hyvä henki keskenämme, vaikka heitellään piikkejä sarjatulena, erilaisia kun ollaan. Mutta se on elämän suola, erilaisuus (ja huumori)
.Musa, hyvä idea. (y)
Et sä ilkeä ole, vaikket aina helpolla mua päästäkään. :)

• Tykkää
Reactions: Lunatic
vierailija
Jeesus vaan avasi sen väylän taivaaseen. Mut ei siitä ristinkuolemasta ole mitään hyötyä jos ihminen ei halua muuttua ja käänny Jeesuksen puoleen.

Jeesus itse sanoi, että ahtaan portin kautta kulkijoita on vain vähän, iso osa menee kadotukseen.
Niin, äitinsä kautta, mut ei olis ollut äitiä, jos ei olis ollut sitä Anna-mummoa, jolla oli Joachim- niminen vanha mies!

Muissa uskonnoissa niillä on suuri rooli, mutta muuan Luther ei uskonut edes Kopernikuksen oppia. On siinä Jeesuskin muuttunut moneen kertaan - kielenkääntäjistä riippuen!

Yhteistyössä