Voiko 3 vuotias istua vielä rattaissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Minulla on kolme vuotta vanha tyttö. Mietin voiko häntä työntää vielä rattaissa, esim kaupungilla ollessa, jos ei jaksa esim kävellä yli 4 km?

Tuntuu vaan usein että kaikki åyli 3 veet ovat kävellen.

Voiko siis rattaita käyttöä vielä kolmivuotiaan kohdalla, oletteko itse työntäneet sen ikäistä? :)

Minulla on kolme vuotta vanha tyttö. Mietin voiko häntä työntää vielä rattaissa, esim kaupungilla ollessa, jos ei jaksa esim kävellä yli 4 km?

Voiko siis rattaita käyttöä vielä kolmivuotiaan kohdalla, oletteko itse työntäneet sen ikäistä? :)

Tietenkin voi. Järjenkäyttö sallittu, tiedäthän itse parhaiten jaksaako lapsesi kävellä vai ei.

Tietenkin voi. Järjenkäyttö sallittu, tiedäthän itse parhaiten jaksaako lapsesi kävellä vai ei.

Järkeä käyttäen kyllä. Eli jos matka on sellainen, jonka lapsi jaksaa, niin sitten kävellen, mutta jos matka on pitkä tai pitää mennä reipasta vauhtia, niin rattaat on ihan hyvät.

Yhteistyössä