The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hippa sullekin:)
Taisin jotakin kirjoittaa sullekin aiemmin...

Ihana tuoksu kuistissa: YKSI freesian nuppu on raollaan. Oli tarkoitus siirtää ne kaikki 30 ruukkua (lapset istuttivat sipulit keväällä) ulos jonnekin, mutta enpä siirräkään: tämä ihanampaa ei taida ollakaan...!
--ei tule hakusteallergiareaktiota feesioista:)
Moikka:)

..ja niin kirjotitkin mutta mun hilavitkutin temppuilee eli en pystynyt vastaamaan...kokeillaan miten nyt käy kun kirjauduin uudestaan sisään..

Puhuit taannoin mm. ruohonleikkaamisesta :). Ei siihen jalkapallokentän pärräykseen tarvii haitarinsoittajan voimia, jos on hankittuna kevytrunkoinen työnnettävä - mikäli ei pärräile sillä päältäajettavalla :)- ja kivat musiikit soi korvissa :)

Hyvin nurtsi lyhenee ja tuleepahan samalla oivallista hyötyliikuntaa ja hapettumista :)
 
Täällä muuten kävi immeinen juttelemassa punaisesta rististä.:eek:
Noi siis kiertelee esittelemässä punaisen ristin toimintaa ja etsimässä lahjoittajia,jotka sitoutuisi joka kuukausi lahjoittamaan tietyn summan.

Annoin tytön puhua,mutta en mä sitoutunut lahjoittamaan joka kuukausi.
 
vierailija
:devil: Ei ne ehdi enää nurmikonleikkuulta toimittaa oikeita töitä. Hipit!
Uutisissa oli vasta et postia ei ole jaettu ollenkaan jonnekin tällä viikolla. Se siitä lakisääteisestä toiminnasta:-(
Mulla jäi kiinnostamaan, miksi meidän täytyis aina pelätä sitä, et joku loukkaantuu? Täällä siitäkai vois keskustella? En kuulu mihinkään kirkkoon enkä puolueeseen, enkä aio mennä kumpaankaan. Minua vaan kiinnostaa ne valinnat, mitä olisi muka pakko tehdä, vaikkei taho...
 
Täällä muuten kävi immeinen juttelemassa punaisesta rististä.:eek:
Noi siis kiertelee esittelemässä punaisen ristin toimintaa ja etsimässä lahjoittajia,jotka sitoutuisi joka kuukausi lahjoittamaan tietyn summan.

Annoin tytön puhua,mutta en mä sitoutunut lahjoittamaan joka kuukausi.
Mä olen lahjoittanut punaiselle ristille vaan verta. Aika paljonkin
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
vierailija
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä