..kait sulla on pitempaa lomasiivua edessapain vai viikon laakejako kaikki ?kuukausi täälläkin on mut pätkittynä.
Joka tapauksessa - kohti akkujen lataamista vaan , lomasi oot ansainnut eli hyvvaa lommoo
..kait sulla on pitempaa lomasiivua edessapain vai viikon laakejako kaikki ?kuukausi täälläkin on mut pätkittynä.
seuraava pätkä häämöttää jo. sit saa pari viikkoa möllötellä...kait sulla on pitempaa lomasiivua edessapain vai viikon laakejako kaikki ?
Joka tapauksessa - kohti akkujen lataamista vaan , lomasi oot ansainnut eli hyvvaa lommoo
No toi kuulostaa hyvalta ...ehtii kunnolla elbaileen ja oleileen ja nauttimaan kesastaseuraava pätkä häämöttää jo. sit saa pari viikkoa möllötellä.
Kävin lähikaupalla hoitamassa pahimmat puutteet.Do dih!
Nyt sitten ne loputkin puutostilaset vain haltuun...eli elamista kohti siella
Pyh ja pah, kylla sita pitaa muistaa itteensakin hemmotellaKävin lähikaupalla hoitamassa pahimmat puutteet.
Huomasin ittessäni pahoja puutostiloja mm graavilohessa, Kallen kaviaarissa, paprikatäytteisisä oliiveissa ja... ostinkohan mä mitään järkevää paitti röökiä?
Noi vitamyntit tulee vielä kalliiksi.
IltaaIltaa suklaa Alproa lisänä
Otin myös jäätelöä ja mansikoitaIltaa
...ja taas loytyi mansikkamaalta suunnapsausherkkuja <3
Öö, telkkarin, oletanPähkinä mix pussi ja suklaapatukka. Mitä muuta nainen tarvitsee perjantai iltana?
Telkkari ja läppäri.Öö, telkkarin, oletan
No siina on ...jep, anna palaa vaan - herkuttele ja naatiskele, hyvaa tekee sullekin, kun oot koko viikon raatanutOtin myös jäätelöä ja mansikoita
No nii pitäiskin, mutta se kaupan kassaneito oli aivan liian nuori. Tuskin kolmekymppinen.Pyh ja pah, kylla sita pitaa muistaa itteensakin hemmotella
Kait sa nyt tuijotit tuiman paheksuvasti takaisin, suakeliKymmenkunta n. 20 vuotiasta jolppia marssi jonossa pihani läpi naapuriin ja toljottivat ikkunastani sisään, perkele
Olin kaksi tuntia salilla ja sitten heitin yhden rundin maalausproggista, tuli aika nälkä. Sitä tässä nyt paikkailen. Oli huono hetki mennä kehonkoostumusmittaukseen, näemmä särkylääkekuuri on laittanut aineenvaidunnan sekaisin ja olen aika turvoksissa Mutta lihasmassa oli kasvanut kolmessa kuukaudessa sitten viime mittauksen ja viskeraalinen rasva edelleen alentunut. Nyt se oli jo reippaasti alle tavoiterajan. Syksyllä mittautan uudestaan.No siina on ...jep, anna palaa vaan - herkuttele ja naatiskele, hyvaa tekee sullekin, kun oot koko viikon raatanut
pulttaat seinään vanhan auton vanteen, laitat alumiinivanteen niin ei ihan heti ruostu eikä ole kauheen rumakaan.Osaako joku sanoo mistä kaupasta sais sellasen telineen mihin vesiletku laitetaan joka kiinnitetään talon ulkoseinään. Ihan läpiruostunut toi mikä nyt on...vois hakee uuden.
Menet perässä ja liityt seuraan.Kymmenkunta n. 20 vuotiasta jolppia marssi jonossa pihani läpi naapuriin ja toljottivat ikkunastani sisään, perkele
...jaa..no jahka paaset nyt nuitten vitaminies makuun, niin eikohan ne silmatkin aukene ja nakopiiriin ilmaantuu niita, jotka tayttavat kriteerit kaikin puolinNo nii pitäiskin, mutta se kaupan kassaneito oli aivan liian nuori. Tuskin kolmekymppinen.
Ja oli sitäpaitti duunissa, niin ei siinä kehtaa häiritä.
Keskisormella tervehdinKait sa nyt tuijotit tuiman paheksuvasti takaisin, suakeli
Mä en kaljoittele, nih. Ja tuskinpa niillä jaffaakaan olisMenet perässä ja liityt seuraan.
Sanot vaan, että mä olen majuri naapurista moi.
Voitte tarjota mulle kalijaa tai mä voin olla seinän takana soittamassa paheksuvia valituksia. Tää on vapaa maa.
Komppaan päätöntä.pulttaat seinään vanhan auton vanteen, laitat alumiinivanteen niin ei ihan heti ruostu eikä ole kauheen rumakaan.
Hyvä tapa tehdä naapuriin lähtemätön vaikutelma. Vedä joskus munasiltes lasia vasten?Keskisormella tervehdin
Taitaa jäädä sun asennettavaksipulttaat seinään vanhan auton vanteen, laitat alumiinivanteen niin ei ihan heti ruostu eikä ole kauheen rumakaan.
...mie unohdin tuon kansainvalisen viittomakielen...Keskisormella tervehdin