Boobabe
Ai kauheeta.Mä meen laittaa pitkähihaisen yökkörin ja sukat
Mä voisin olla nakuna.
Ai kauheeta.Mä meen laittaa pitkähihaisen yökkörin ja sukat
No meidän mittari näyttää pohjoisen puolella varjossa, ja on ikivanha mittari... Siitä katsottuna alle 10 astetta, ei yhtään ötökkää, mut kun lämpenee, tulee kaikki. En käytä ohovia enkä muitakaan myrkkyjä ja mieskin saa tulla illalla sisälle vain suihkun kauttaHei, oliko niin etta yoaikaan ei olis itikoita ? Enpa oo ite kiinnittany tuohon aikaan moiseen mitaan huomiota ...jotenkin vois luulla etta paivan paahteessa eivat viihtyisi mutta kun meikalaisen kutipattikarttaa katsoo, niin - poyta on ollut katettuna
Sun avatar hämää mua, se on kuin mun isoäitivainaani. Mutta taitaa olla Bette Davis?Mä meen laittaa pitkähihaisen yökkärin ja sukat
Eli ei mitään uutta auringon alla.Harhoja
Aijaa, lulin että tänne laitetaan oma kuvaSun avatar hämää mua, se on kuin mun isoäitivainaani. Mutta taitaa olla Bette Davis?
En unohtanut. Ei se siinä kirjassa lukenut. Mut ollaan ihan maailmankuuluja tuolla saralla - peltotilkkua tarkoittanut aiemmin, kai? Hävettää suunnattomasti, varsinkin kun itse suomalaiset luulee olevansa niin maailman parhaita:-(Unohdit kertoa, että tosta tempauksesta tuli tuomio.
Toffo ilman YokoTsunoa.Sun avatar hämää mua, se on kuin mun isoäitivainaani. Mutta taitaa olla Bette Davis?
No evirahan sitä valvoo, selviää siitepölyanalyysillä. Luomutuottajilta peritään ne tarkastusmaksut, joten ei kukaan huvikseen fuskaa niissä. Nyt puuttuu linkki, vaikka tiedän kyllä, missä se on. Ne tosiaan kuvittelee, että sinäkin luet eviran uutiset päivittäin;-)Kukas tota valvoo?
Siis että mehiläinen ei käy väärässä kukassa?
No jee ! Hyva siita tulee, nainen, eika edes tunnu huomenna ollenkaan laheskaan niin pahalta kuin tanaanHuomenna salille uudestaan...jee......
Saiskohan sillä kaulittua pullataikinaa?No voi sun....täältä löyty mankeli
En usko. Kyllähän kaikki sun kasvot tunnistais...Toffo ilman YokoTsunoa.
Hemmetin vaikea tunnistaa.
Jos mä laittaisin avattaraksi sormustenherran örkin, niin voisin pual vuotta kirjoittaa tuntemattomana?
Ei, tuntuu vielä pahemmalta Sen verran jo väsyttää etten ole pariin päivään maalaillut. Mutta ainakin nukun hyvinNo jee ! Hyva siita tulee, nainen, eika edes tunnu huomenna ollenkaan laheskaan niin pahalta kuin tanaan
- eli unenlaatu paranee, toimii! Njoo, tuntuuhan se mutta ei niin pahalta...ja se vain on hyvasta, etta tuntuu pahalta (...oooo...mita ma oikein tarkoitinkaan)Ei, tuntuu vielä pahemmalta Sen verran jo väsyttää etten ole pariin päivään maalaillut. Mutta ainakin nukun hyvin
Niin miekin luulin.Aijaa, lulin että tänne laitetaan oma kuva
Oottelen vielä ruohosilppua katteeksi herukkapensaiden alle... Viherlannoitetta. Ehkä et vaan ymmärrä sanastoa?Ihan oikeesti, oot sekava. Ei sun kirjotuksissa oo päätä eikä häntää. Ootko psykoosissa? Mee hakeen apua itelles.
Vai että tatteja? Niitä en oo tainnut maistaa.Kun sulattelee esipaistettuja tatteja yhdestä jääkimpaleesta n.400gr tulee jälleen kerran vannoneeksi ANNOSKOKOISTEN ANNOSTEN pakastamisen puolesta. Syksyllä en muista taaskaan tai on jäljellä yksi pakastuspönttä ja se sullotaan täyteen.
Noh, kyllä nää menee tuohon keittoon.
No niin, kohta täällä on kaksi kansallisasussa hillujaa. Hiukan itsehillintääTäällä on lämmintä,voisi keventää vähän vaatetusta.