The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Terjensmorjens :)*vilkuttaa*!
Terve taas:)
Kävivät pilvet kastelemassa meidän ihanan puutarhan ja torkutkin otin tuossa, et jaksaa taas yöllä kauhoa rikkakasveja ämpäriin.
Oletkos lukenut kirjaa...Siis tämä olis ihan perusteos tyynyn vierelle, ennen kuin silmissä alkaa vähitellen sumentua. Oma kirja kannattaa ostaa, kun sitä tarvii aina uudelleen. Sivuja on kyllä 423, mutta ei yhtään turhaa sanaa tai merkkiä:)
Peter C. Goetscen kirjassa Tappavat lääkkeet (2014).

Lainaan yhden kappaleen kirjasta sivulta 107 tähän:

"Jotkut lääkärit ovat niin vaikutusvaltaisia, että lääkeyhtiöt saattavat antaa hiljaisen hyväksyntänsä, vaikka he täyttäisivät omat taskunsa muuhun tarkoitukseen annetulla rahalla. Suomalaiset neurologit omivat itselleen tutkimuskustannuksiin tarkoitetut rahat ja jättivät laboratoriokokeet ja tutkimusapulaisten palkat potilaiden, yhdistysten ja yliopiston maksettaviksi. Eräässä tapauksessa kavallus oli miljoonia euroja, ja siihen liittyi 180 tiliä, suurin osa niistä Sveistsissä. Ironista kyllä, kaksi rikoksiin osallistunutta professoria oli vastuussa tutkimusprojektien eettisyydestä. Professorit saivat vankeustuomion; samoin toisen poika, joka todettiin syylliseksi 23 rikokseen."

Noilla näyttää olevan koko joukko puolestapuhuia laajemmaltikin? --vai olisko peräti sukulaisia;-)
Lukekaa kirja Oravasyndrooma.
 
Terve taas:)
Kävivät pilvet kastelemassa meidän ihanan puutarhan ja torkutkin otin tuossa, et jaksaa taas yöllä kauhoa rikkakasveja ämpäriin.
Oletkos lukenut kirjaa...Siis tämä olis ihan perusteos tyynyn vierelle, ennen kuin silmissä alkaa vähitellen sumentua. Oma kirja kannattaa ostaa, kun sitä tarvii aina uudelleen. Sivuja on kyllä 423, mutta ei yhtään turhaa sanaa tai merkkiä:)
Peter C. Goetscen kirjassa Tappavat lääkkeet (2014).

Lainaan yhden kappaleen kirjasta sivulta 107 tähän:

"Jotkut lääkärit ovat niin vaikutusvaltaisia, että lääkeyhtiöt saattavat antaa hiljaisen hyväksyntänsä, vaikka he täyttäisivät omat taskunsa muuhun tarkoitukseen annetulla rahalla. Suomalaiset neurologit omivat itselleen tutkimuskustannuksiin tarkoitetut rahat ja jättivät laboratoriokokeet ja tutkimusapulaisten palkat potilaiden, yhdistysten ja yliopiston maksettaviksi. Eräässä tapauksessa kavallus oli miljoonia euroja, ja siihen liittyi 180 tiliä, suurin osa niistä Sveistsissä. Ironista kyllä, kaksi rikoksiin osallistunutta professoria oli vastuussa tutkimusprojektien eettisyydestä. Professorit saivat vankeustuomion; samoin toisen poika, joka todettiin syylliseksi 23 rikokseen."

Noilla näyttää olevan koko joukko puolestapuhuia laajemmaltikin? --vai olisko peräti sukulaisia;-)
Lukekaa kirja Oravasyndrooma.
Taalla kans asken satoi hiukan, mika teki ihan hyvaakin, mutta joudan ma tasta myohemmin illalla kastelupuuhiin ettei puutarhantynka ihan kokonaan naivety ja kuivu korpuksi :)....eli vesileikkeja mulle tiedossa :D

Tota kirjaa en ole lukenut ja muutoinkin pidan tassa hyvan tauon mita tulee laaketietouteen...toki aina on hyva tietaa lisaakin jos sita kiinnostusta riittaa mutta ite sanon tahan kohtaan - kiitti mutta ei kiitti :).

Hei, oliko niin etta yoaikaan ei olis itikoita :)? Enpa oo ite kiinnittany tuohon aikaan moiseen mitaan huomiota :D...jotenkin vois luulla etta paivan paahteessa eivat viihtyisi mutta kun meikalaisen kutipattikarttaa katsoo, niin - poyta on ollut katettuna :D
 
Minulla ei tosiaankaan ole mitään sitä vastaan, että Paula kirjoittaa ketjuun.
Mutta joku raja kaikella.

Mun sydäntäni lähinnä lie humpansoitto?
Mut mä en ihan jokaista postaustani laita humpansoiton merkeissä? Ehkäpä vain joka viidennen?

Mut humpansoiton välttämättömät strategiset linkit ja muut ajo- ohjeet olen säästänyt humpansoittoforumille.
 
..juu, lomailtu on todellakin palstalta:cautious:

Jees, niin laitoitkin siita upeesta kuvasta mutta eiko sille ollut tarkoitus tulla jatkumoa tjtn, vai muistanko honkia :D?
Juu, kesken se on edelleenkin eli en ole sen jälkeen käynyt tikattavana. On sen verran taitava taiteilija, ettei siihen jatkoon ihan hetkessä haalita rahoja kasaan. Katsotaan parin vuoden päästä :D
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Iltaa :coffee: kahvia, nukahdin jo sohvalle.
Iltaa :)...pienet torkkumiset on vain hyvaksi :)

Ma oon torkkunut tanaan...tai oikeemmin mennyt koko aamun Herra Hakkaraisena:D:barefoot:...meni ohjeistuksien annot multa ekaks niin sekaviksi hopottelyiksi etta esimieheni - tuitui, piiiiiitkaa pinnaa sulle vaan :D - jo huokaisi kunnolla syvaan ja suunnitteli lomiensa peruuttamista:cautious::D

Ei peruuttanu kuitenkaan, tuli ryhtiliiketta meikalaiselta:eek::D..vahinkoja sattuu(y)
 
Iltaa :)...pienet torkkumiset on vain hyvaksi :)

Ma oon torkkunut tanaan...tai oikeemmin mennyt koko aamun Herra Hakkaraisena:D:barefoot:...meni ohjeistuksien annot multa ekaks niin sekaviksi hopottelyiksi etta esimieheni - tuitui, piiiiiitkaa pinnaa sulle vaan :D - jo huokaisi kunnolla syvaan ja suunnitteli lomiensa peruuttamista:cautious::D

Ei peruuttanu kuitenkaan, tuli ryhtiliiketta meikalaiselta:eek::D..vahinkoja sattuu(y)
Töiden jälkeen salille taas, oli rankkaa mulle taas jälleen kerran. Sitten ruokaa ja sen jälkeen uuvahtaminen sohvalle....kahvikuppi kädessä :oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä