The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
..mun on hiukan paha mennä toisen puolesta vastaamaan...mutta kyllä mä jotenkin luulen niin, että sut tunnetaan ja tiedetään täällä paulana, paula :).
On täällä ennen mua ollut parikin muuta paulaa, mut en tiedä, onko joku yrittänyt esittää minua. Kokkikoulussa oli sellainen kopiomuori samanlaisen huivin kans (sinivalkoinen rätti) kerran, enkä viitsinyt alkaa leikkimään siinä enää, kun se sinne pyyhälsi - mutta opin toki aika paljon systeemistä:barefoot::barefoot: - tosi kiva se yhteisö oli, kun kaikilla meillä oli oikeesti oma jäätelökone:)
Onhan siitä kauan aikaa, siis kauhean kauan:geek:
 
On täällä ennen mua ollut parikin muuta paulaa, mut en tiedä, onko joku yrittänyt esittää minua. Kokkikoulussa oli sellainen kopiomuori samanlaisen huivin kans (sinivalkoinen rätti) kerran, enkä viitsinyt alkaa leikkimään siinä enää, kun se sinne pyyhälsi - mutta opin toki aika paljon systeemistä:barefoot::barefoot: - tosi kiva se yhteisö oli, kun kaikilla meillä oli oikeesti oma jäätelökone:)
Onhan siitä kauan aikaa, siis kauhean kauan:geek:
Mutta hei, tähänkin on olemassa ihan helppo ratkaisu - kivuton eikä sen jälkeen tarvitsisi arvuutella kenenkään yhtään mitään :) - rekisteröidy eli tule mustaksi :).

Keksit itsesi oloisen nimimerkin ja pompsahdat mukaan juttelemaan :) - mustuneena. Se on takuuvarma allekirjoituksesi eikä silloin voi olla sekaannusta siitä, kuka olet :)
 
vierailija
No kyllä tänne hyvin mahtuu :)..ja mitään jeesjees- kerhoa ei tod. tarvii syntyä...se olis jo tylsää :)
Se kokkikerho oli kiva, Habbohotellissa. Monikohan mahtoi olla mukana täältä:)
Minähän olin vain oppipoika siellä, mut kyllä siinä tuli uskonsotia, joissa jäi toiseksi, kun en tosiaankaan usko, et Jeesus olisi se, joka päättää, keneen ne asiat vaikuttaa, keneen ei. Siinä mielessä ei ole mikään kai muuttunut? MMihinkään uskontoryhmään en aio liittyä enää, kun sen olen nähnyt. Voisivat aivan hyvin poistaa sen jaottelun ihmisistä, mitänenytonkaan ... jopa veroilmoituksessa:ninja:
 
Se kokkikerho oli kiva, Habbohotellissa. Monikohan mahtoi olla mukana täältä:)
Minähän olin vain oppipoika siellä, mut kyllä siinä tuli uskonsotia, joissa jäi toiseksi, kun en tosiaankaan usko, et Jeesus olisi se, joka päättää, keneen ne asiat vaikuttaa, keneen ei. Siinä mielessä ei ole mikään kai muuttunut? MMihinkään uskontoryhmään en aio liittyä enää, kun sen olen nähnyt. Voisivat aivan hyvin poistaa sen jaottelun ihmisistä, mitänenytonkaan ... jopa veroilmoituksessa:ninja:
...jokaisella olkoon oma vakaumuksensa ja uskonsa...tai olkoon olemati :)

Kunhan itsellään on rauha ko. asian suhteen :)
 
vierailija
olis kyllä selkeempää jos paula kirjottas reippasti mustana

ihan kaikesta en oo samaa mieltä mutta koska oon suvaitsevainen niin tykkään raikkaista näkökulmista :love:
Kiitos, mutta yksärit menevät kirjesalaisuuden piikkiin kuten sähköpostitkin enkä halua sellaisia, mitä ei voi kaikille kertoa. Niistä on olemassa lakipykäliäkin, mutta ei niistä sen enempää tietenkään. Uskallan sanoa, etten ole ollut väärässä - toki olisin toivonut asioiden olevan ihan toisin alussa. Esimerkiksi luomuhunaja olisi ollut siinä kokkikoulussa (nimihän oli vain siksi se, ettei porukkaa tulis liikaa:) tärkeä seikka, mut meidän kaupoissa sellaista ei myyty silloin.
Niin se aika muuttaa meitä:barefoot::barefoot::barefoot::barefoot::barefoot::barefoot::barefoot::barefoot::barefoot::barefoot::barefoot::barefoot::barefoot::barefoot::barefoot::barefoot::barefoot::rolleyes:
 
vierailija
Huomenta :coffee: se oli sitten migreeniyö. Tästä kohta reippaana töihin, mutta hiukan myöhässä.
Huomasin juuri, et onpa taas tuotekehitelty niin, et ei mitään järkeä: nuo kun uuniin laittaa ja joutuu hengittämään sitä höyryä, saa migreenin lisäksi keuhkotaudin, ainakin mulle tulis. Mitä järkee tällaisissa - tai tietenkin rypsinviljelijän onneksi taas ja Terveystalon...:

"Voit vihdoin nauttia vastapaistetuista ja lämpimän rapeista sipseistä kotonasi. Uuni-Sipsit ovat aina valmiiksi maustettuja, tässä makuna Pekoni.

Raaka-aineet
Peruna, rypsiöljy, suola, sokeri, maltodekstriini, maunvahvenne (E621), hiivauute, sipuli, pekoniaromi, savuaromi.

Näin valmistat Uuni-Sipsejä: Taffel Uuni-Sipsit ovat helppoja valmistaa. Levitä jäiset Uuni-Sipsit 225 asteisen uunin pellille 15 minuutiksi tai kunnes ne ovat saavuttaneet haluamasi rapeuden. Kuumat Taffel Uuni-Sipsit ovat valmiita tarjoiltavaksi sellaisenaan."

Tuossa ajassa tekee oikeeta kinkkukiusausta oikeasta täyslihakinkusta ja perunasuikaleista, jos ei kovin paksusti laita pellille... kaikkia sitä näkeekin:sick::devil:
migreenin lisäksi menis mahakin sököksi moneksi päiväksi, kun tuo maltodekstriini tehdään koisamyrkkymaissista. Sori jos on jonku herkku:ninja::censored:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä