The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
vierailija
toi maissi!!! onkohan maissi se mikä tekee minut kipeäksi? voisko olla mahdollista? tuntuu että maissia on jossain muodossa jokapuolella. Miks????
No kun eläinlääkkeden käyttö vähenisi ilman niitä ja ihmiset ei tarttis lääkkeitä "tarpeeksi" eikä voittoja tulis Terveystalollekaan eikä rehuntuottajillekaan eikä maissiöljy menis kaupaksi, jos ihmiset tajuais, et Valion tuotteissa oleva d-vitamiini on liuotettu siihen jne. Eikä ihmiset yleensäkään halua tietää, vaan menevät apteekkiin, josta saavat maissilla täytettyjä kapseleita, joissa on maltodekstriiniä, joka on maissia ja askorbiinihappoa, mikä on maissista tehtyä. Koisamyrkkyä voi olla vaikka kuinka paljon hana/juomavesissäkin, mutta mitäs väliä sillä, kun kukaan ei valita? Glukoosifruktoosisiirapilla lihotetaan nekin hölmöt, jotka ostavat sitten viimeisillä rahoillaan kevyttuotteita ja mukaruokia:sick::censored::devil:
 
vierailija
..pompi pompi kuralätäkössä,
kumisaappaat kurahousut sadetakki
päällä...:D
Mulla oli kiva päivä ja se tuntuu toistaiseksi jatkuvan:), mites sulla?
Suunnittelen kauppaan menemistä, lappua kirjoitan - ihan turha tuo on kun lapun ohi menee jatkuvasti :D- ja @päätön, valkosipulit ovat listassa ekana:)! Jotain saumaa siis :D...
Muistatko, keneksi tuo nuorukainen minua luulee? En mitenkään voi käsittää, kun en ole ollut mukana täällä aikaisemmin... Tarkoitan tätä kommenttia, kun en ole aikonut olla pois täältä, kun nämä mun asiat on tosi tärkeitä ainakin pienten lasten vanhempien tietää - vanhempien päätä ei mikään käännä enää, kun ne on aivopesty jo kauan sitten mikä milläkin--- No, tätä lausetta tarkoitan.:oops:;)
 
Muistatko, keneksi tuo nuorukainen minua luulee? En mitenkään voi käsittää, kun en ole ollut mukana täällä aikaisemmin... Tarkoitan tätä kommenttia, kun en ole aikonut olla pois täältä, kun nämä mun asiat on tosi tärkeitä ainakin pienten lasten vanhempien tietää - vanhempien päätä ei mikään käännä enää, kun ne on aivopesty jo kauan sitten mikä milläkin--- No, tätä lausetta tarkoitan.:oops:;)
..mun on hiukan paha mennä toisen puolesta vastaamaan...mutta kyllä mä jotenkin luulen niin, että sut tunnetaan ja tiedetään täällä paulana, paula :).
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä