Yinksu
Sama täällä.Mä epäilen niska/hartiaseudun jumista aiheutuvaa päänsärkyä. On niin huonossa kunnossa koko selkä. Kipeetöntä paikkaa ei taida olla.
Sama täällä.Mä epäilen niska/hartiaseudun jumista aiheutuvaa päänsärkyä. On niin huonossa kunnossa koko selkä. Kipeetöntä paikkaa ei taida olla.
Mikä söpö keiju se sieltä tulee? Saunavihdat mukana?
Joku jumppa varmaan auttaa. Kun viitsis tehdä.Sama täällä.
No mulla tuli selkäjumi, kun haravoin vanhalla rautaharavalla jonku tunnin härkäpapumaata kuntoon. Se jumi vaikutti niin, että oli hankala hengittää. No, otin heti sitä kurkumaa kermaviilin kans (Juustoportin luomukermaviili), varmaan 1/4 teelusikallista vaan ja vaikutti alle puolen tunnin jälkeen. En olis ikinä uskonut! Kipuhan on hapenpuutetta, mutta sitä en voi käsittää, miksi just lihas kipu vaikeuttaa niin rajusti hengittämistä. Ei sitä osannut sanoa lääkärikään kerran, kun olin tempaissut painavan kassin kiertoliikkeellä auton takapenkille ja selkä jymähti siitä... Silloin en älynnyt kokeilla kurkumaa, vaan menin naprapaatille, josta sitten pääsinkin saman tien ilman kipuja, terveenä pois - sain jopa lähetteen sinne, kun se aika (=tuu vaan heti) tuli siellä lääkärin vastaanotollaMä epäilen niska/hartiaseudun jumista aiheutuvaa päänsärkyä. On niin huonossa kunnossa koko selkä. Kipeetöntä paikkaa ei taida olla.
Nyt on pesimaxii vedetty yliannos
en se minä tuolla kuvauksella ainakaan ole.söpö keiju
Hierojalle.Joku jumppa varmaan auttaa. Kun viitsis tehdä.
Hae vaan ekaksi sitä kurkumaa, kun se on niin halpaakinHierojalle.
sä voisit kokeilla vetää nenääs desin tai kaks sitä kurkumaa.Hae vaan ekaksi sitä kurkumaa, kun se on niin halpaakin
Mut osteopaatti on kans hyvä. Riippuu tietysti tyypistä.
Sukraloosista en ole ennen huomannut tätä - onpa hirveetä, mut en käytä sitäkään.
Maksaa liikaa kun yksi tai kaksi kertaa ei riitä.Hierojalle.
Etkö?en se minä tuolla kuvauksella ainakaan ole.
kaikki minut nähneet voivat vahvistaa tarinan.Etkö?
En usko.kaikki minut nähneet voivat vahvistaa tarinan.
Mitä se sinua haittaa, jos muut käyttääkin?sä voisit kokeilla vetää nenääs desin tai kaks sitä kurkumaa.
mielellään vartti hengittämättä sen jälkeen.
ei käyttö haittaa mutta tuo sun uskottelu että toimii, ihan sama kun julistaisit jeesuksen poistavan kipuja.Mitä se sinua haittaa, jos muut käyttääkin?
Tulee mieleen se mode, joka käytti Pepsiä ja väitti, ettei siitä mitään haittaa ole. No on varmasti, mut onpa poistanut viestinsä tuolta. Reeta siis
Onhan tietysti mahdollista, että sun pää on siellä
Röhnötän sohvalla. Välillä olen tiskannut. Ja tylsistyn.Mitä te teette? Mä röhnötän sohvalla...pitäs käydä porukoilla kattomasssa joku juttu, ei huvittais lähteä. Onhan tässä aikaa.
valmistaudun henkisesti illalla alkavaan työvuoroon.Mitä te teette? Mä röhnötän sohvalla...pitäs käydä porukoilla kattomasssa joku juttu, ei huvittais lähteä. Onhan tässä aikaa.
tarttis lähtee käymään kaupassaMitä te teette? Mä röhnötän sohvalla...pitäs käydä porukoilla kattomasssa joku juttu, ei huvittais lähteä. Onhan tässä aikaa.
Mun pihalla olis lapiohommaa, joka ehkäisee tylsistymistäRöhnötän sohvalla. Välillä olen tiskannut. Ja tylsistyn.
No sun juomiset ei kiinnosta, mut fosfaatit ainakin kiinnostaa, jos niitä juo, menee mummoilta munuaiset pilalle - ja on mennytkin, kuten Phosporal -juomassa, jota tosin käytetään vain lääkärin määräyksestä. Sen verran täytyy varoittaa. Voi ne munuaiset mennä pilalle raparperin oksaalihapostakin, mutta en tajua, miksi sitä on lääkkeissäkin:-(ei käyttö haittaa mutta tuo sun uskottelu että toimii, ihan sama kun julistaisit jeesuksen poistavan kipuja.
sä vissiin oot paneelin välissä vahtimassa että kuin paljon juomista menee.
Oho, onpa äiti.Riehuin pihalla huvikseni ja nyt kalusteet on taas eri paikoissa nih.
Onks kaikki äidit tommosii nykyään?
http://www.como.fi/uutiset/suomalaisaiti-veti-kovat-piippuun-facebookissa-tyttareni-huora/