The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Mä epäilen niska/hartiaseudun jumista aiheutuvaa päänsärkyä. On niin huonossa kunnossa koko selkä. Kipeetöntä paikkaa ei taida olla.
No mulla tuli selkäjumi, kun haravoin vanhalla rautaharavalla jonku tunnin härkäpapumaata kuntoon. Se jumi vaikutti niin, että oli hankala hengittää. No, otin heti sitä kurkumaa kermaviilin kans (Juustoportin luomukermaviili), varmaan 1/4 teelusikallista vaan ja vaikutti alle puolen tunnin jälkeen. En olis ikinä uskonut! Kipuhan on hapenpuutetta, mutta sitä en voi käsittää, miksi just lihas kipu vaikeuttaa niin rajusti hengittämistä. Ei sitä osannut sanoa lääkärikään kerran, kun olin tempaissut painavan kassin kiertoliikkeellä auton takapenkille ja selkä jymähti siitä... Silloin en älynnyt kokeilla kurkumaa, vaan menin naprapaatille, josta sitten pääsinkin saman tien ilman kipuja, terveenä pois - sain jopa lähetteen sinne, kun se aika (=tuu vaan heti) tuli siellä lääkärin vastaanotolla:)
Vaikea kuvitella, mitä kaikkea muut saavat kokea:confused::sick::censored:
 
vierailija
Mitä se sinua haittaa, jos muut käyttääkin?
Tulee mieleen se mode, joka käytti Pepsiä ja väitti, ettei siitä mitään haittaa ole. No on varmasti, mut onpa poistanut viestinsä tuolta. Reeta siis:barefoot:

Onhan tietysti mahdollista, että sun pää on siellä:giggle:
ei käyttö haittaa mutta tuo sun uskottelu että toimii, ihan sama kun julistaisit jeesuksen poistavan kipuja.
sä vissiin oot paneelin välissä vahtimassa että kuin paljon juomista menee. :cautious:
 
vierailija
ei käyttö haittaa mutta tuo sun uskottelu että toimii, ihan sama kun julistaisit jeesuksen poistavan kipuja.
sä vissiin oot paneelin välissä vahtimassa että kuin paljon juomista menee. :cautious:
No sun juomiset ei kiinnosta, mut fosfaatit ainakin kiinnostaa, jos niitä juo, menee mummoilta munuaiset pilalle - ja on mennytkin, kuten Phosporal -juomassa, jota tosin käytetään vain lääkärin määräyksestä. Sen verran täytyy varoittaa. Voi ne munuaiset mennä pilalle raparperin oksaalihapostakin, mutta en tajua, miksi sitä on lääkkeissäkin:-(
Mulla ei ole lääkityksiä enkä käytä edes vitamiinivalmisteita. Enkä käytä limukoitakaan koskaan. En tosin ota niitä vaikka ilmaiseksi saisi.
En usko nasaretilaisten oppien poistavan kipuja täällä pohjoisessa, missä taloja täytyy lämmittää ja jäitä ja jäääpuikkojakin ajoittain varoa:)
Yrttitarha oli kyllä siellä kummulla, mitä moni muistelee. Onhan meneillään oleva juhla päättömien juhla - silläkö noin tuohduit nyt?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä