The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Olen allerginen luonnon kukille. Ei viitti tahalleen tukehtua. :whistle:
Sori, tämä jäi eilen hoksimatta, kun oli hoppu... Sun oireet voi johtua just siitä, et nyt on ilmassa kaikki mahdolliset kukat, mitä koko alkukesän aikana kukkii. Ei tällaista ole ennen nähtykään! Se kannutus saattais tässä nyt olla paras... Muista laskea hanavettä kylmältä puolelta niin kauan, et se ON kylmää ja sitten keität sen.
Kauniita ovat ainakin kirsikankukat, joista eri lajikkeitakin tässä.
Kurkuma ei ole kukkaa, vaan mukulaa. Otitko sitä? Mulla selkäjumi lähti kokonaan pois sillä viime viikolla enkä nyt voi kun ihmetellä, miten tehokasta se on:cool:
 
Boobabe
Sori, tämä jäi eilen hoksimatta, kun oli hoppu... Sun oireet voi johtua just siitä, et nyt on ilmassa kaikki mahdolliset kukat, mitä koko alkukesän aikana kukkii. Ei tällaista ole ennen nähtykään! Se kannutus saattais tässä nyt olla paras... Muista laskea hanavettä kylmältä puolelta niin kauan, et se ON kylmää ja sitten keität sen.
Kauniita ovat ainakin kirsikankukat, joista eri lajikkeitakin tässä.
Kurkuma ei ole kukkaa, vaan mukulaa. Otitko sitä? Mulla selkäjumi lähti kokonaan pois sillä viime viikolla enkä nyt voi kun ihmetellä, miten tehokasta se on:cool:
Mä olen ollut pari päivää sisällä. En ole tarvinnut allergialääkkeitä vuosiin. Allergia on helpottunut iän myötä. :p
Mulla ei ole kurkumaa. Ei ole kannua.
 
vierailija
En usko että on sitä. Epäilen jotakin muuta. Mulla on ollut joskus poskiontelontulehdus.
Miehellä oli kerran otsaontelotulehdus ja se oli kyllä kamalaa katsottavaakin, kun ei meinannut portaikosta selvitä alas ilman apua:eek::(
Onneksi ei ollut vakavampaa -mut ilman lääkekuuria ei olis loppunut ikinä, oli tohtori sanonut. Se ei ole sinuit, vaan joku muu, en muista.
Mulla hajusteallergia, enkä siedä huuhteluaineita enkä hajustetulla pesuaineella pestyjä vaatteita ollenkaan. Siivousaineista käy ainoastaan laminaattia- ja parkettipesuaine Johnsson ja Marseille-saippualla pesen loput- ei mitään vaivaa. Mut kerrostalossa vois oireita tulla jo rapussa, kun ihmiset siivoo niillä hajustetuilla. Usein auttais, että tyhjentäisi kaikki roskakorit ajoissa, esim joku hedelmänkuori siellä tai nuuskajämät tai likaiset suojahanskat riittää pilaaman ilman, eikä sellaiseen peseminen auta:-(
 
vierailija
Mä olen ollut pari päivää sisällä. En ole tarvinnut allergialääkkeitä vuosiin. Allergia on helpottunut iän myötä. :p
Mulla ei ole kurkumaa. Ei ole kannua.
Se on keltainen väriaine E100. En tiedä, paljonko pitäisi jotakin syödä tai juoda, et vaikuttaa. Se pienikin määrä värjää aika reippaasti kaiken. Currya - onko sulla sitä hyllyssä? Siinähän on kans, mutta on monta muutakin ainetta... Tohtisitko, jos ei kauppaan pääse?
Tätä sivua en ole ennen nähnyt, kun meillä kaikki on niin pelkistettyä, ettei ole tullut tarvetta perehtyä enää... Katso sieltä myös siniset väriaineet, sillä niistä tukee kans monelle päänsärkyä. Olen kuullut siitä kauan sitten yhdeltä tohtorilta, joka karttoi niitä ja siksi en ole käyttänyt itsekään. Sitä voi olla siis kaikessa violetissa ja vihreässä ja ruskeassa kans, kun niihin tarvii tietysti sinistä väriainetta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä