Tänne on luvattu sadetta huomiseksi.
Halaus.Huomenta...
Ahdistaa...näin taas unia exästä...tuntuu että ei henki kulje ollenkaan ja itkettää... taas.
Ja lämmin päivä tulee....
Halaus sullekin. Itsellä tämä käsi vihottelee aina vaan, loppuis jo.Voi tätä paskaa oloa. Loppuis jo päänsärky.
Niinpä. Kiitti ja hali sulle.Halaus sullekin. Itsellä tämä käsi vihottelee aina vaan, loppuis jo.
Onneksi ei exä enää kummittele unissa. Joskus sen teki. Oli niin suostuvainen että, mutta just kun olis saa..., niin heräsin. Ja lämmin päivä on jo.Kuuma.Huomenta...
Ahdistaa...näin taas unia exästä...tuntuu että ei henki kulje ollenkaan ja itkettää... taas.
Ja lämmin päivä tulee....
Eikös sun kannattaisi käydä lääkärissä?Voi tätä paskaa oloa. Loppuis jo päänsärky.
En usko että on sitä. Epäilen jotakin muuta. Mulla on ollut joskus poskiontelontulehdus.Eikös sun kannattaisi käydä lääkärissä?
Tässä ihan uusi juttu - mulle ainakin:
http://www.solunetti.fi/fi/solubiologia/dyneiini/2/
Sori, tämä jäi eilen hoksimatta, kun oli hoppu... Sun oireet voi johtua just siitä, et nyt on ilmassa kaikki mahdolliset kukat, mitä koko alkukesän aikana kukkii. Ei tällaista ole ennen nähtykään! Se kannutus saattais tässä nyt olla paras... Muista laskea hanavettä kylmältä puolelta niin kauan, et se ON kylmää ja sitten keität sen.Olen allerginen luonnon kukille. Ei viitti tahalleen tukehtua.
Mä olen ollut pari päivää sisällä. En ole tarvinnut allergialääkkeitä vuosiin. Allergia on helpottunut iän myötä.Sori, tämä jäi eilen hoksimatta, kun oli hoppu... Sun oireet voi johtua just siitä, et nyt on ilmassa kaikki mahdolliset kukat, mitä koko alkukesän aikana kukkii. Ei tällaista ole ennen nähtykään! Se kannutus saattais tässä nyt olla paras... Muista laskea hanavettä kylmältä puolelta niin kauan, et se ON kylmää ja sitten keität sen.
Kauniita ovat ainakin kirsikankukat, joista eri lajikkeitakin tässä.
Kurkuma ei ole kukkaa, vaan mukulaa. Otitko sitä? Mulla selkäjumi lähti kokonaan pois sillä viime viikolla enkä nyt voi kun ihmetellä, miten tehokasta se on
Miehellä oli kerran otsaontelotulehdus ja se oli kyllä kamalaa katsottavaakin, kun ei meinannut portaikosta selvitä alas ilman apuaEn usko että on sitä. Epäilen jotakin muuta. Mulla on ollut joskus poskiontelontulehdus.
Se on keltainen väriaine E100. En tiedä, paljonko pitäisi jotakin syödä tai juoda, et vaikuttaa. Se pienikin määrä värjää aika reippaasti kaiken. Currya - onko sulla sitä hyllyssä? Siinähän on kans, mutta on monta muutakin ainetta... Tohtisitko, jos ei kauppaan pääse?Mä olen ollut pari päivää sisällä. En ole tarvinnut allergialääkkeitä vuosiin. Allergia on helpottunut iän myötä.
Mulla ei ole kurkumaa. Ei ole kannua.