Oot sie pilvessä ?Hyvä että ei paista. Parempi olla pilvessä. En tykkää kuumuudesta.
Oot sie pilvessä ?Hyvä että ei paista. Parempi olla pilvessä. En tykkää kuumuudesta.
JuuhOot sie pilvessä ?
..."..parempi olla pilvessä.."..*pyörittelee silmiään*Hyvä että ei paista. Parempi olla pilvessä. En tykkää kuumuudesta.
Eikö..."..parempi olla pilvessä.."..*pyörittelee silmiään*
..
...selevä
ota ohvia.
muista laittaa edes valkosipulia pizzaan.
..että lopeta se huitominen ja uliulinoiminen
..mun herkkiskerkkinen hipiäinen ei tyksi siitä ( oon hankala, tiiän )...mutta vaatetuksellahan siitä selviää..tai kun pysyy sisätiloissa, jos malttaa
Jepmuista laittaa edes valkosipulia pizzaan.
hyi vttu, kuulostan ihan paulalta.muista laittaa edes valkosipulia pizzaan.
syksyllä maahan kevättä odottelemaan.Sitä ois voinut muuten laittaa kasvamaan tonne
Wooow..siis sen voi tehdä noinkinko??syksyllä maahan kevättä odottelemaan.
No niin...ilmeisesti valtakunnallisesti rupee tää päivä helpottamaan kun...aurinkoa näkyy ja sinistä taivastaaaa <3
Ulos ei kannata mennä. Yöllä vasta.Kuumahan tuolla ulkona tuntuu olevan kun aurinko alkoi räköttämään .
..tiiätkö ...tuli ihan hemmetillinen pjaiskohalvaus tämän hilavitkuttimen kanssa ...kun aivan yhtäkkiä heittikin ton soimaan- jep, käy tuurillansa*peukuttaa*- ja volumet ihan tapissaan...!!!
Rantsuun siitä, puli puli ...Kuumahan tuolla ulkona tuntuu olevan kun aurinko alkoi räköttämään .
Piti saada jäätelöä. Nyt ja heti .Ulos ei kannata mennä. Yöllä vasta.
Paheksun jäätelöä, mä otan jääkaappikylmää vesmeloniaPiti saada jäätelöä. Nyt ja heti .
Se on hyvä syy. Mä halun kans mutta ei jaksa käydä kaupassa.Piti saada jäätelöä. Nyt ja heti .
Mul ois pakastimessaSe on hyvä syy. Mä halun kans mutta ei jaksa käydä kaupassa.