The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Boobis
Horsma-allergiasta en ole koskaan kuullut, mutta voihan allergisoitua ihanmillevaan, jos altistuu yhtaikaa alumiinihydroksidille. Se oli yhdessä dokkarissa, ongelmana alumiini.

Mut kun tuo Seljankukka tuli puheeksi, siitä tosiaan käytetään ne kukat. Marjat sellaisenaan ovat myrkyllisiä. Olisko hapankaalen seassa hyvää? Sinupretissa oli 36mg/100g:ssa sitä valmistetta just sitä ja ne muut kasvit löytyy googlaamalla latinalainen nimi jne. Teollisella sitruunahapolla en menisi hyviä aineksia pilaamaan - sehän on homeesta tehty, eikä sovi sieniallergisille ainakaan.

Jokohan tuo kukkii vastarannalla, Seljankukka? Pelkkiä kukkia vois pakastaa! Iso kasvi tuli pienestä nopeesti, talven koristi keittiötä, kun ei halunnut lehtiä tiputtaa - olis joutunut kellariin silloin, mut hyvin kasvaa nyt tuolla auringossakin - puolivarjo olis ollut kai parempi paikka kuitenkin, mut niitä meillä ei v i e l ä ole tarpeeksi:-(
Mulla on siitepölyallergia.
 
vierailija
Mulla on siitepölyallergia.
Hyvä tietää. Mulla ei ole sitäkään eikä mitään lääkityksiä. Tai no nikkeliallergia on enkä siedä monia muitakaan aineita, mut oireista ne syyt aina lopulta on löytynyt. Kauan meni kun selvis, mut aina tuli takaisin se vaiva. Silloin pääsin kyllä aina lääkäriin, kun oli tarve, mutta kun se poskiontelotulehduskierre loppui vasta sitten, kun olin viikon yhtäjaksoisella sairaslomalla, otin höyryä koko ajan ja nukuin tolkuttomasti, söin rasvaa ja hiilarit alle 50 -- olihan sekin episodi, mut en alkais Sinupretia käyttämään jatkuvasti eikä kukaan sitä tarkoitakaan. Ne suihkeet osoittautuivat hengenvaarallisiksi, kun tuli vakava onteloverenvuoto. Silloin tausin, kuinka pienistä asioista voi olla kiinni kaikki. t.paula
Nyt täytyy sukeltaa mäkäräpilven läpi kasvihuoneeseen, joten heippa! Muista nukkua, sillä aivot loppujen lopuksi tasapainottaa kaiken:love::barefoot:(y)
 
Hei, kuka nyt jemmailee arskaa?

Tänne kans vaikka pikkasesti koska....lentojoukot ovat turhan hanakassa iskuvoimassa....*ei tykkää*


...ja pilkkihaalarin kans tukehtuu :D
Jängältä käy hakkeen suopursuja, tee niistä tahna iholle ja itikat katuaa. Tosin myös taju mutta eipähän itikat häirittehe ennään :D
Lapsena joskus äiti keräs ihan helevetisti niitä ja laittoi kukkamaljakoihin, ei ollut sääskiä sisällä ei mutta ei ollut kyllä ihmisiäkään :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä