Mullakin tosi lievää ja nyt vähän helpotti mutta sitten sattuu toi alaselkä. Voi että kun ei osaa olla stressaamatta.
Sepä se helpommin sanottu kun tehty
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mullakin tosi lievää ja nyt vähän helpotti mutta sitten sattuu toi alaselkä. Voi että kun ei osaa olla stressaamatta.
Hyvin sanottu piinamiina. Mun on myös pakko yrittää ottaa rauhallisemmin. Noi pelot on vaan niin suuret. Pienikin tunne niin heti iskee paniikki siitä. Vaikka nyt mulla ei enää selkäkään satujoten ihan turhaan stressasin ja istuin eilen tk:ssa päälle 2h.
Mie mietin pahimpien pelkojen kohdalla, että toistaiseksi ei ole mitään syytä olettaa että jokin olisi muuten kuin hyvin. Ja vaikka joku asia olisikin pielessä, ei sitä voida todentaa eikä asiaa voida alkuraskaudessa auttaa mitenkään. Siis pelkäämällä ja huolestumalla ei vain yksinkertaisesti voi auttaa asiaa yhtään, ei siis tipan tippaa. Lopulta miusta oli hyvin huojentava tunne irroittaa kädet ruorista ja antaa vain virran viedä.Toihan se onkin kaikkein vaikeinta! Kun tietää, että pitäis ottaa chillimmin, mutta silti taustalla kytee pelko siitä miten voi käydä. Pitää yrittää olla itselleen armollinen ja kun se pelko iskee niin pyrkiä vaan ajattelemaan positiivisen kautta.
Voi fujin <3 paljon voimia. Toivotaan vielä parasta. JaksamistaVoi itku, mulla on tänä iltana tullut pyyhittäessä verta. Rupean nyt henkisesti valmistautumaan siihen, että tämä tarina loppuu ennen kuin kunnolla alkaakaan![]()
Voi itku, mulla on tänä iltana tullut pyyhittäessä verta. Rupean nyt henkisesti valmistautumaan siihen, että tämä tarina loppuu ennen kuin kunnolla alkaakaan![]()
Olen niin pahoillani!Mä hyppään pois teidän matkasta ja toivon ettei kierto sekoitu kamalasti tämän vuoksi. Raskaustestin viiva siis tänään enää hädintuskin havaittavissa eli meidän helmi taisi olla kemiallinen/varhainen km. Harmittaa niin, että itkettää, mutta jos on pakko valita koska tämä selviää niin mieluummin nyt kuin myöhemmin. Oikein ihanaa odotusta teille muille![]()